Komfort na pokładzie samochodu można promować na wiele sposobów. Marka Citroën zabrała się do tego, jak zwykle z przymrużeniem oka. W reklamie C5 Aircrossa porównała „Advanced Comfort” do konkurencji bez pokazania nawet jednego ujęcia modelu.
Citroën zaprezentował w mediach społecznościowych kolejną reklamę promującą program Advanced Comfort, który jak sama nazwa wskazuje skupia się na komforcie. Francuska marka znów nas nie zawiodła a specjaliści od reklamy wykazali się poczuciem humoru, co bardzo w marce lubimy. Kampania dotyczy głównie modelu C5 Aircross, ale na filmiku, który dostępny jest w mediach społecznościowych nie zobaczymy podróżującej na pokładzie pojazdu rodziny, ani wyjeżdżającej poza miasto pary. W ogóle nie zobaczymy samochodu. Citroën postawił na wyobraźnię i siłę porównania.
We don’t want to start a „who have the most comfort” competition, however…
Click here to book a test drive now: https://t.co/uvFNYTk9lU#CitroënC5AircrossSUV #CitroënAdvancedComfort #ComfortClassSUV pic.twitter.com/6SgBdA2qKj
— Citroën India (@CitroenIndia) November 5, 2023
Reklama przedstawia mężczyznę na basenie, który z zadowoleniem otwiera swoją szafkę. Wydawałoby się, że ma wszystko, czego potrzebuje, ale uśmiech znika z jego twarzy, gdy uchylają się drzwiczki sąsiedniej basenowej szafki. „Nie chcemy rozpoczynać konkursu „kto ma najwięcej komfortu”, ale… – głosi post Citroena. Chciałoby się dodać: „i tak nie mamy sobie równych”.
Zobacz test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 KM z automatem EAT8. Ile pali diesel i jak jeździ?
Nie jest to zresztą pierwsza reklama z serii Advanced Comfort. Kampania składa się z serii humorystycznych filmów, które prezentują zalety zawieszenia Citroena oraz innych rozwiązań wpływających na wygodne podróżowanie samochodem. Citroën wymienia cztery główne aspekty tego rozwiązania:
- efekt kokonu, polegający na wykorzystaniu miękkich materiałów, komfortowego zawieszenia oraz dobrego wyciszenia wnętrza,
- praktyczne wnętrze, w tym duży bagażnik i łatwo dostępne schowki
- klimat wewnętrznego spokoju i harmonii – prezentowanie kierowcy wyłącznie przydatnych informacji oraz przyjazny klimat wnętrza
- intuicyjne i użyteczne technologie, które zapewniają bezproblemową eksploatację. Citroen wymienia tu wyświetlacz head-up, bezdotykowe otwieranie bagażnika oraz systemy wspomagania prowadzenia.
Najnowsze komentarze