Citroen C5 Aircross spotkał się z ogromnym zainteresowaniem podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Paryżu, gdzie w końcu można było podziwiać nowego SUV-a publicznie. Co ciekawe mnóstwo klientów zamawiało model, mimo iż nie mieli możliwości odbycia jazdy testowej.
Citroen jest bardzo zadowolony z targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stoisko marki odwiedziło 600.000 gości, którzy od 4 do 14 października tego roku nie tylko podziwiali modele marki, ale również zamawiali. Producent zdobył 1.000 zamówień na swoje pojazdy, z czego 420 kupiły firmy. Prawdziwą gwiazdą francuskiej marki był nowy Citroen C5 Aircross, który wprawdzie trafił już do sprzedaży w Chinach, ale paryski salon był pierwszą okazją, by móc zobaczyć ten model publicznie w Europie. Zgodnie z informacją Citroena model stanowił 32% wszystkich sprzedanych podczas targów egzemplarzy, tak więc nowych nabywców znalazło ok. 320 egzemplarzy nowego SUV-a. Citroen spodobał się do tego stopnia, że klienci nie potrzebowali nawet jazdy testowej, by zdecydować się zakup. Taka możliwość pojawi się w listopadzie wraz z wprowadzeniem modelu do salonów dealerskich. 55% zamówień dotyczyło najwyższej wersji wyposażeniowej Shine.
18% zamówień złożonych podczas paryskich targów stanowił Citroen C3, 15% zapisów dotyczyło C4 SpaceTourera a 14% modelu C3 Aircross.
Citroen ujawnił niedawno cenę swojego nowego SUV-a, na polskiej stronie producenta jest dostępny również konfigurator modelu. C5 Aircrossa można zamawiać w trzech wersjach wyposażenia: Live, Feel i Shine. Cena bazowego modelu wynosi 86.900 zł.
Najnowsze komentarze