Citroën C5 Aircross ze 130-konnym silnikiem benzynowym oraz automatyczną skrzynią biegów EAT8 trafił do redakcji jednego z magazynów, który w kwiecistych słowach opisał komfort jazdy i zastosowanych rozwiązań.
„Wśród najwybitniejszych technologii poświęconych rozpieszczaniu pasażerów wyróżnia się zawieszenie Ciroëna. Hydrauliczne amortyzatory progresywne, standardowe we wszystkich wersjach Ciroëna C5 Aircross, oraz fotele Advanced Comfort, zapewniają najwyższy komfort podróży.
Zobacz: Ciroën C5 Aircross PureTech 180 – opinie, test, spalanie
Każdą markę samochodów obecnych na rynku można by dość precyzyjnie zdefiniować za pomocą kilku rzeczowników. Te, które pasowałyby do Citroëna od jego narodzin sto lat temu, byłyby związane innowacjami oraz komfortem, ponieważ szewrony zawsze wyróżniały się zaskakującymi rozwiązaniami, zwłaszcza w zakresie zawieszeń i przewożeniu swoich klientów z maksymalnym możliwym komfortem. Precyzując to, można by powiedzieć, że w tym przypadku innowacja jest całkowicie w służbie komfortu kierowcy i pasażerów.
Citroën C5 Aircross jest niewątpliwie doskonałym przykładem tej wielowiekowej tradycji. Technologia na pokładzie jest poświęcona prawie w 100% rozpieszczaniu pasażerów. Amortyzacja i miękkość pomagają pokonywać długie podróże z mniejszym zmęczeniem niż zwykle. Miłośnikom szczegółów technicznych powiemy, że skrzynia biegów EAT8 to dzieło japońskiego specjalisty Aisina, która działa szybko i płynnie – napisali redaktorzy hiszpańskiego magazynu El Diario.
A ile paliwa zużył w ich teście taki Citroën? Na trasie tysiąca kilometrów w zróżnicowanych warunkach było średnio 7,5 l / 100 km.
źródło: El Diaro
Najnowsze komentarze