Citroën C5 X zdobywa coraz więcej klientów we Francji. Dobrze sprzedają się też inne modele – wynika z raportu sprzedaży we wrześniu, który przedstawiła marka. Problemem są nadal dostawy, tutaj potrzebna będzie poprawa.
Citroën C5 X – we wrześniu wersja PHEV stanowiła 55% rejestracji C5 X. – Na najwyższe poziomy wykończenia (Shine i Shine Pack) przypadło 83,5% z 2 951 zamówień zarezerwowanych do końca września.
Citroën ë-C4 jest drugim najlepiej sprzedającym się elektrycznym sedanem w segmencie C, z 3 335 rejestracjami od początku roku i udziałem w segmencie na poziomie 18,2%. – Na è-C4 przypada 28,5% zamówień C4 od początku roku.
Citroën C5 Aircross – C5 Aircross był drugim najlepiej sprzedającym się pojazdem marki we wrześniu z udziałem 13,9% wolumenu. – We wrześniu wersje PHEV stanowiły 37% rejestracji C5 Aircross. – Najwyższe poziomy wykończenia (Shine i Shine Pack) stanowiły 65,7% z 1 902 zamówień podjętych we wrześniu.
Citroën C3 – to bestseller marki, C3 stanowił we wrześniu 44,1% wolumenu Citroëna. – Limitowana serie C3 ELLE stanowiła we wrześniu 10% zamówień na samochody osobowe C3.
Citroën Ami – jest liderem rynku lekkich elektrycznych czterokołowców (L6+L7).
„Niewątpliwy sukces gamy samochodów dostawczych, w połączeniu z dobrymi wynikami sprzedaży efektownego roadstera C5 X, najlepiej sprzedającego się C3, atrakcyjnego nowego C5 Aircross oraz atrakcyjnego sedana C4, pozwolił Citroënowi osiągnąć od początku roku 10,4% udziału w rynku i umocnić swoją pozycję, mimo że dostawy do klientów ucierpiały z powodu napiętej sytuacji w logistyce. Nasza zelektryfikowana gama, hybrydowa z możliwością doładowania lub całkowicie elektryczna, cieszy się powodzeniem i będzie się rozwijać w najbliższych miesiącach.” – powiedział Jérôme Gautier Dyrektor Citroën Francja
Dane przedstawione w tym raporcie pochodzą ze źródeł zewnętrznych.
źródło: Citroën
Najnowsze komentarze