LINIA DS, ŚMIAŁY WYBÓR
Zaledwie na przestrzeni półtora roku od momentu swojej premiery CITROËN DS3 przekroczył próg 100.000 sprzedanych egzemplarzy, a w ciągu kilku miesięcy od wprowadzenia do sprzedaży CITROËN DS4 zebrał już blisko 15.000 zamówień. Z okazji Salonu we Frankfurcie Marka pokazuje na swoim stoisku trzy modele linii DS, na czele z najnowszą kreacją, CITROËNEM DS5, który zostanie wprowadzony do sprzedaży z końcem roku. Marka potwierdza swoją odwagę prezentując CITROËNA DS3 w wersji Ultra Prestige ze skórzanym wykończeniem nawiązującym do bransolety zegarka, charakterystycznym dla linii DS.
Hołdując stylowi linii DS, CITROËN dzieli się swoim zamiłowaniem do szlachetnych materiałów na oddzielnej części swojego stoiska.
TECHNOLOGIA CITROËNA W NAJLEPSZYM WYDANIU
Od końca ubiegłego roku CITROËN proponuje rozwiązanie w 100% elektryczne w postaci CITROËNA C-ZERO. CITROËN DS5 jest dla Marki inauguracją technologii ‘Full hybrid’ Diesel Hybrid4, która łączy wysokie osiągi (200 KM, napęd na 4 koła) z obniżeniem poziomu emisji CO2 (99 g/km). Na stoisku Marka prezentuje również CITROËNA C3 z technologią mikro-hybrydową e-HDi 70. Wersja ta emituje jedynie 87 g/km CO2, pozycjonując CITROËNA C3 wśród liderów w swoim segmencie pod względem poziomu emisji dwutlenku węgla. Technologia CITROËNA znajduje też wyraz w użytecznych rozwiązaniach
takich jak pakiet usług CITROËN eTouch, pozwalający automatycznie zlokalizować samochód w razie awarii lub wypadku, aby przyspieszyć udzielenie pomocy. Kolejnym przykładem jest zawieszenie Hydractive, stanowiące unikalne w skali światowej rozwiązanie oferowane w modelach CITROËN C5 i C6, synteza komfortu i doskonałych właściwości jezdnych. Wymiernym przejawem wiedzy technologicznej jest również CITROËN DS3 WRC, który odnosi zwycięstwa w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata.
CITROËN UŁATWIA PODRÓŻOWANIE
Udostępniona we Francji od 1. marca 2011 roku usługa CITROËN MULTICITY zostanie uruchomiona w Niemczech z początkiem przyszłego roku. Oferta dostępna przez Internet i przez telefon komórkowy ułatwia organizację podróży: począwszy od obliczania tras z uwzględnieniem wszystkich środków transportu aż do rezerwacji pobytu.
CITROËN pogłębia swoje poszukiwania i wytycza nowy kierunek na rzecz usprawnienia mobilności, prezentując we Frankfurcie nowy samochód koncepcyjny.
Marka CITROËN
Dynamiczna i kreatywna Marka CITROËN wprowadziła do sprzedaży w 2010 roku model DS3, który osiągnął rynkowy sukces, oraz w 2011 roku model DS4. Pod koniec 2011 roku linia DS wzbogaci się o model DS5. W oparciu o ponad 90-letnie doświadczenie ‘Créative Technologie’, CITROËN proponuje w swojej gamie dwa samochody 'Full Electric’, samochody wyposażone w technologię mikrohybrydową e-HDi, a wkrótce także 'Full hybrid’ – HYbrid4. Marka oferuje również innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie usług w postaci witryny dla podróżujących CITROËN MULTICITY. CITROËN to 10.000 punktów sprzedaży dla klientów, 11.500 pracowników, obecność w 80 krajach i 1.460.000 samochodów sprzedanych w 2010 roku.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze