Citroen, Peugeot i Renault mają swoją strategię na czasy kryzysu. Oprócz własnych odrębnych pomysłów firmy zastanawiają się nad połączeniem sił na niektórych rynkach. W tym w Polsce
W firmie Peugeot wysiłki koncentrują się na modernizacji i podwyższeniu jakości. Cel jest jasny – zwiększamy udział w sprzedaży i atakujemy rynek niemieckich producentów, zwłaszcza Volkswagena. Symbol tych ambicji to nowy Peugeot 308, który ma wszystkie cechy aby zająć pozycję lidera segmentu kompaktów.
Citroën odniósł wielki sukces swojej linii DS. Od 2010 roku sprzedano ponad 370.000 drogich samochodów. Tu będą nowe modele i nowe wyposażenie. Ale marka wraca też do korzeni i zaoferuje proste, ekonomiczne i bardzo komfortowe samochody z linii C. Cactus to początek tego trendu.
Renault odniósł sukces z modelem Captur i Clio IV i odzyskał swoich klientów. Teraz czas na segment premium. Wkrótce zobaczymy kolejne modele. Ale strategia firmy opiera się również o markę Dacia. Drakula jest obecnie silnie zakorzenione w krajobrazie motoryzacji i przechwytuje klientów używanych samochodów.
źródło: News FR, własne
Najnowsze komentarze