Zespół w składzie: Karim Antar (Lycée Corvisart-Tolbiac), oraz Mathieu Wandon (Style Citroën) pod przewodnictwem szefa designu PSA Peugeot Citroën, Jean-Pierre’a Ploué nadzorował pracę uczniów Lycée Professionnel d’Arts Graphiques et du Livre Corvisart-Tolbiac, którzy mieli za zadanie spersonalizować Citroëna DS3.
Po wyborze zwycięskiego projektu zaproponowanego przez Sylvaina Roberta różne grupy uczniów, zależnie od profilu kształcenia w tej artystycznej szkole, rozwijały i przygotowywały ten pomysł aż do jego pełnej realizacji.
Sylvain Robert zaproponował coś pośredniego pomiędzy trendem personalizacji, a dynamicznym rozwojem smartfonów i serwisów społecznościowych – to po prostu manifest naszych czasów.
Dach Citroëna DS3 przyozdobiono kodem QR, grafiką coraz częściej spotykaną także w materiałach reklamowych, dzięki czemu potencjalny klient korzystający z odpowiednich telefonów komórkowych zostaje przekierowany bezpośrednio na stronę internetową, na której znajdzie najbardziej potrzebne mu w danym momencie informacje związane z ofertą.
Projekt Sylvaina Roberta stanowi ciekawe połączenie oryginalności i interaktywnej komunikatywności. Podkreśla, że DS3, to samochód szalenie nowoczesny, idący z duchem czasu, ale jednocześnie jego kierowca jest osobą otwartą i komunikatywną.
Ten wzorcowy samochód pokazano przy okazji dni otwartych w Lycée Professionnel d’Arts Graphiques et du Livre Corvisart-Tolbiac (61, rue Corvisart, 75013, Paryż).
KG
zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze