Nowy cennik Dacii Duster na 2020 rok. Będą kolejne podwyżki?

30 15 735

Nowa Dacia Duster jest najchętniej kupowanym przez klientów indywidualnych samochodem w Polsce. Teraz Dacia wprowadza do oferty nowego Dustera z bardzo oszczędnym silnikiem diesla o mocy 95 KM. 

Zobacz testy samochodów Dacia.

Zmiany w cenniku na rok 2020. W oczekiwaniu na wersję LPG Dacia wprowadziła jakiś czas temu do sprzedaży silnik diesla, charakteryzujący się niskim spalaniem i wysoką kulturą pracy To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na niedrogi samochód zasilany olejem napędowym. Cena wersji Esssential z tym silnikiem wynosi 58.400 złotych, jest więc o kilka tysięcy niższa niż najtańszej wersji o mocy 110 KM.

Co prawda Blue dCi 95 KM jest dostępny wyłącznie w wersji Essential, ale nawet dokładając klimatyzację uzyskuje się całkiem atrakcyjną cenę – 60.900 złotych (Essential + klimatyzacja manualna, kolor biały). Na wyposażeniu znajdzie się wtedy również radio bluetooth.

Zobacz też: aktualności o samochodach Dacia

Samochód ma być bardzo oszczędny. Według producenta Duster z tym silnikiem pali w cyklu mieszanym zaledwie 4,9 litra na 100 kilometrów. Maksymalny moment obrotowy wynosi 240 Nm.

Dacia Duster gama 2020 – cennik

SilnikNapędWersja AccessWersja EssentialWersja ComfortSeria limitowana SL CelebrationWersja Prestige
TCE 1004×241.900 zł51.400 zł57.100 zł61.400 zł62.400 zł
TCE 130 FAP4×257.500 zł63.200 zł68.500 zł
TCE 150 FAP4×271.000 zł
Blue dCi 954×258.400 zł
Blue dCi 1154×267.400 zł71.400 zł72.400 zł
Blue dCi 1154×473.900 zł78.900 zł

 

Przypominamy też, że w związku z wprowadzeniem w tym roku nowych opłat, a w zasadzie kar ekologicznych za emisję CO2, samochody mogą jeszcze podrożeć – jeśli rozważasz zakup, warto się pospieszyć.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
21 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
25 Autorzy komentarzy
MarkObywatel MKTomasz NowickiMiloMilo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Bogusław
Gość
Bogusław

Tak Dariusz masz rację, a ja wciąż czekam na wersję tce150 z napędem na cztery koła. W krajach ościennych dostępne od ręki np. Słowacja. U nas można tylko pomarzyć

Milo
Gość
Milo

Też czekam…

Karol
Gość
Karol

Zdrożeją wszystkie auta w Europie, plusy i minusy UE

Endrju
Gość
Endrju

Przecie to tak po naszemu pojazd dla śmietanki z programu pinset +. Auto totalnie prymitywne, bez komfortu jazdy.

Max
Gość
Max

Duster oferuje komfort wyższy niż większość konkurencji . O ile jako komfort rozumiesz zawieszenie , jest naprawdę dobre na nasze drogi

Gabriel
Gość
Gabriel

Endrju. Jestem posiadaczem Dacii Duster w wersji comfort. Wiedzę o tym aucie czerpiesz chyba z niemieckich gazet typu auto świat. Auto jest komfortowe bez wielkich ilości elektronicznych ulepszaczy(prymitywne). Dla mnie akurat atut. Lecz co kto lubi. Zawsze można w tych pieniądzach kupić 9 letnie z niemiec:)

Darek
Gość
Darek

A jechałeś tym znawco aut ? Bo jestem pewien ze nie :)

Marcin
Gość
Marcin

Jak Duster ma w pełni sprawne technicznie zawieszenie to ma bardzo wysoki komfort resorowania co wynika z dość miękkiego zawieszenia, wysokiego skoku zawieszenia, wysokiego profilu opon, dość miękkich stabilizatorów.

Ceną za to jest przechylanie się na zakrętach, ale w porównaniu do tradycyjnych terenówek i tak prowadzi się bardzo cywilizowanie.

Niekomfortowe w Dusterze są dwie rzeczy:
1. Fotele w pierwszej generacji są takie sobie, chyba że jest się niedużego wzrostu, wtedy są wygodne.
2. Wyciszenie jest kiepskie i powyżej 100km/h robi się dość głośno w porównaniu do no nowych kompaktów lepszych marek. Ale tutaj też jest dość dobrze w porównaniu do klasycznych terenówek.

Paweł
Gość
Paweł

Te dwie rzeczy dotyczą pierwszej generacji. W nowej poprawili

Marcin
Gość
Marcin

Od grudnia nie można zamówić Dustera 4×4 z silnikiem benzynowym, zniknął także kolor blue cosmos – zamiast niego weszła tzw. czerwona. U naszych zachodnich sąsiadów bez problemu skonfigurujesz 4×4 z kolorem iron Blue, u nas dostepny w jakimś celebration ale bez 4×4. Generalnie Polacy sa przez Dacie dyskryminowani, a na francuskie.pl ciągle czytam peany na temat Daci i tylko „kupujcie bo będzie drożej”. Czy Renault sponsoruje ten portal? Czemu nikt sie nie zainteresował dlaczego taka dyskryminacja polskiego klienta, dlaczego nie moge zamówić Dustera 150km 4×4? Kiedy będą dostępne? Dlaczego zniknęły z polskiej konfiguracji? Pozdrawiam

Andrzej
Gość
Andrzej

Też mnie zastanawiało dlaczego zablokowano możliwość zamowienia napedu 4×4 z silnikiem TCe w Polsce.

Dariusz
Gość
Dariusz

I tu masz racje. Jak napisałem, że silnik diesla jest 95 koni jest conajmniej od kilku miesięcy to post został skasowany. Cennik, który został wklejony jest właśnie po podwyżkach.

Marcin
Gość
Marcin

Ale o tym z Francuskie.pl sie nie dowiesz. Tego ze ludzie którzy zamówili wersje Techroad dostali Prestige bo Techroad miał usterki też się nie dowiesz. Za to zobaczysz cennik po podwyżkach i ci napiszą kupuj bo będzie drożej. Już jest drożej!

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Jeśli Czytelnicy napisaliby do nas, że jest taka sytuacja, to pewnie postaralibyśmy się dowiedzieć. Pan wybaczy, ale nie kupujemy każdej wersji wyposażeniowej każdego opisywanego samochodu co najmniej raz w miesiącu. Proszę się więc podzielić wiedzą, jakie to niby usterki miał Techroad? I co się Panu nie podoba w tym, że publikujemy aktualne cenniki?

Andrzej
Gość
Andrzej

Ktoś wie dlaczego w Polsce zablokowano sprzedaż 4×4 z benzyną? Z francuskie.pl to się raczej nie dowiemy.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Skoro uważa Pan, że się Pan tu niczego nie dowie, to czemu akurat tutaj zadaje Pan takie pytanie? Na zasadzie: wpadamy, narobimy na wycieraczkę i uciekamy?

Milo
Gość
Milo

Liczymy, że może jednak się odniesiecie- dlatego wpadamy. Fajnie że dostaliście do testów wersję 4×4 z silnikiem benzynowym (publikacja z 13-12-2019), ale chyba widzicie, że nie można jej kupić od kilku miesięcy. W cenniku publikowanym przez Was takiej wersji już nie ma, a w cennikach na stronie Dacii niby jest, ale zamówić nie można ( w konfiguratorze też nie ma). W artykule piszecie, że „Tej wersji nie ma jeszcze w konfiguratorze na stronie Dacia.pl, ale my już możemy nią pojeździć”. Wiecie może kiedy jeszcze będą mogli pojeździć ją inni?

Milo
Gość
Milo

No właśnie

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Jakie merytoryczne komentarze? Takie jak ten „silnik diesla jest 95 koni jest conajmniej od kilku miesięcy to post został skasowany”, z którego za skarby świata nie wiem, co niby wynika? Pomijając już kwestie ortografii…

Dariusz
Gość
Dariusz

Cytuję artykuł ” Teraz Dacia wprowadza do oferty nowego Dustera z bardzo oszczędnym silnikiem diesla o mocy 95 KM”. Jeśli jakiś czas temu to nie teraz (samochód tym silnikiem jest w ofercie od kilku miesięcy conajmniej). Warto by było ponadto zaznaczyć, że samochody właśnie podrożały dwa dni temu i prezentujecie nowy cennik. Dziękuję za odpowiedz.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Cytuję tytuł: „Nowy cennik Dacii Duster na 2020 rok. Będą kolejne podwyżki?”. W jaki sposób lepiej moglibyśmy zaznaczyć, że prezentujemy nowy cennik i zastanawiamy się, czy będą kolejne podwyżki w najbliższym czasie??? Czy mamy każde zdanie zaczynać od słów „NOW CENNIK i kończyć je BĘDZIE DROŻEJ???

Wojtek
Gość
Wojtek

Panie Krzysztofie czy macie wiedzę dlaczego Dacia w Polsce przestała oferować wersje 4×4 z silnikami benzynowymi? Dlaczego nasz rynek jest traktowany po macoszemu względem sąsiadów?

Milo
Gość
Milo

No Panie Krzysztofie, pytanie wprost

Jan
Gość
Jan

Dwa lata temu za essential 4×4 1.6 SCe zapłaciłem 52 tys ile będzie teraz kosztowała najtańszy 4×4

Jakman
Gość
Jakman

W obliczu ceny Captura 2, zakup Dustera byłby dla mnie w tej chwili bez sensu. 4,5 tys. różnicy między Dusterem Prestige (jedyny dla mnie akceptowalny poziom wyposażenia) a Capturem Zen. Chyba nie trzeba nikogo uświadamiać jaka przepaść technologiczna dzieli oba samochody. W Renault są też bardziej dogodne warunki finansowania (mimo że ten sam bank, może się się okazać, że w racie nie będzie żadnej różnicy mimo tej różnicy w cenie) oraz promocje/rabaty. Niestety Dacia powoli zmierza w kierunku, którym kiedyś podążyła Skoda.

Milo
Gość
Milo

Droga redakcjo, czy w zwiazku z brakiem w cenniku wersji TCE 150 FAP 4×4 moglibyście pozyskać informację o planach sprzedażowych tej wersji?

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Niektórzy tu myślą że Francuskie pl. to jest biuro prasowe koncernów Reanult i PSA. Albo to obelga, albo komplement. Zależy jak na to patrzeć :-)

Mark
Gość
Mark

A nie jest tak? Przecież publikują indormacje prasowe nawet bez komentarza…