Auto powstało w austriackiej firmie Fiskales LKW. Ma dwuosobową kabinę, za którą umieszczono szklaną przegrodę oddzielającą przestrzeń towarową. Podłoga tej ostatniej została zmieniona w celu ułatwienia wsuwania i wysuwania z „paki” cięższych przedmiotów. Przestrzeń towarową można obciążyć może nie jakoś specjalnie mocno, ale 425 kg przeznaczonych dla towaru i maksymalnie dwóch osób wystarczy w większości zastosowań. Tym bardziej, że kubatura skrzyni ładunkowej sięga 1.636 litrów.
Auto dostępne jest zarówno w wersji z napędem na przednią, jak i na obie osie. Cena najtańszej odmiany wynosi 10.423 euro netto (+20% VAT).
Czy ten samochód trafi na inne rynki poza austriackim? Na razie trudno cokolwiek powiedzieć, ale cieszy fakt, że za przeróbki Dacii biorą się firmy niezależne. Widać w tych samochodach spory potencjał, nie tylko w Dusterze, ale i choćby w Loganie MCV, który został pokazany w wersji kempingowej YAV na ubiegłorocznym Salonie Samochodowym we Frankfurcie.
KG
zdjęcia: Fiskales LKW
Inspiracją był dla mnie tekst zamieszczony na łamach serwisu internetowego IBRM Samar
Najnowsze komentarze