Jak przyciągnąć klienta do swojej firmy? Jednym z pomysłów może być ciekawa reklama na samochodzie. W tym wypadku smażalnia ryb Barrakuda posłużyła się nawiązaniem do motywów morskich, niewątpliwie związanych z rybami. Samochód z daleka wygląda tak, jakby wyposażono go w okrętowe okrągłe okienka. Pomysłowe i proste rozwiązanie przyciąga wzrok.
Głównym motywem jest oczywiście nieodzowny pirat, do tego deski burty i oczywiście ogkrągłe okienka. A Dacia Logan MCV nadaje się do takiego przerobienia doskonale :) Długa, ze sporymi oknami, dała projektantowi pole do popisu.
Sami o sobie piszą tak: Barrakuda jest firmą rodzinną, powstała w 1987 roku. Początkowo była to smażalnia i sklep rybny na warszawskim„Bazarze Różyckiego”. W 2008 roku została przeniesiona do podwarszawskiej Zielonki, gdzie jest kontynuowana ponad dwudziestoletnia tradycja smażenia ryb. Strona internetowa powtarza w pewien sposób motywy z samochodu.
Smakowita reklama procentuje. Pomysłowo zaprojektowany samochód przyciąga uwagę klientów. Będziemy musieli wybrać się do podwarszawskiej Zielonki by przetestować, czy smak potraw jest równie atrakcyjny jak reklamy na samochodzie.
Gratulujemy pomysłu :)
Opracowanie i film: redakcja
Widziałeś ciekawie zaaranżowane reklamy na samochodach francuskich? Prześlij do nas zdjęcia, filmy i opis – [email protected] Czekamy :)
Zdjęcia i film wykonano telefonem komórkowym Pentagram Monster.
Najnowsze komentarze