Dacia ma najbardziej lojalnych klientów spośród wszystkich marek. Jest to bardzo zaskakujący wniosek z badań NGC Data, przeprowadzonych wśród nabywców nowych samochodów we Francji.
Aż 84% nabywców nowych samochodów Dacia wybrało ją po raz drugi. Poprzednio mieli już przynajmniej jedno auto auto tej marki. Jedną z przyczyn tego stanu rzeczy może być fakt, że na rynku pojawiły się zupełnie nowe dwóch wielkich hitów Dacii, czyli najpierw Duster a teraz Sandero. Ten drugi model został bardzo mocno poprawiony w stosunku do poprzednika i cieszy się wielką popularnością, także w Polsce. Dacia ma też wyjątkowo atrakcyjną ofertę cenową i oferuje napędy zasilane LPG.
Zobacz: nowe samochody Dacia w promocyjnych cenach – zobacz teraz
Dacia wyprzedziła takie marki jak Toyota (82,2%), Mini (77,2%), Hyundai (73,8%), Renault (72,3%), Peugeot (72%), Citroën (68,6%) i Volkswagen (67,4%). W dalszej części rankingu znajduje się Fiat (52,5%), Seat (50,2%) i Nissan (48,9%). Tyle co do wyborów francuskich klientów – to duży rynek i ważny sygnał dla poszczególnych marek w jakich obszarach powinny się zmieniać i dbać o swoich klientów.
Zobacz: nowa Dacia Sandero w redakcyjnym teście Francuskie.pl
W Polsce Dacia również cieszy się dużą popularnością i ma bardzo wiernych klientów. Kilka dni temu pisaliśmy o właścicielu firmy Euro Dźwig z Warszawy, który ma już kilka Dacii a teraz zamówił najnowszy model – Jogger. Dacia Duster pozostaje najchętniej wybieranym nowym SUVem wśród klientów indywidualnych a Dacia w lutym 2022 r. zanotowała w ciągu pieszych 10 dni tego miesiąca rekordową ilość zamówień i blisko 50% wzrost w stosunku do roku 2021.
https://www.youtube.com/watch?v=AlhmUkVo8c8
źródło: Caradisiac.com
Najnowsze komentarze