Dacia od kilku lat prowadzi salon internetowy, co daje możliwość zamawiania samochodów ze swojego komputera lub smartfona. Okazuje się, że taką formę zakupów lubi coraz więcej klientów a marka odnotowuje w Rumunii rekordową wysokość zamówień.
Internetowy salon Dacii działa od 2018 roku. Był kilkukrotnie przebudowywany, aby dostosować go do wymogów klientów, którzy w szczególności korzystają z niego ze swoich telefonów komórkowych. Można w nim zamówić samochody dostępne od ręki a także skorzystać z ofert specjalnych. Okazuje się, że od marca od kwietnia Dacia otrzymała 1300 zamówień. Jest to trzykrotnie więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Rosnąca ilość zamówień to z jednej strony efekt promowania salonu wirtualnego poprzez akcje promocyjne, z drugiej duża wygoda i oszczędność czasu dla klientów.
Jak wyglądają statystyki sklepu? Od początku 2023 r. Dacia odnotowała blisko trzy i pół tysiąca zamówień, co oznacza 125% wzrostu w stosunku do zeszłego roku. Najwięcej zamówień dotyczyło Dacii Sandero, na którą zdecydowało się 36% klientów. Na kolejnym miejscu znalazł się Duster z udziałem 22% oraz Logan z wynikiem 20%. Klienci preferują też wyższe wersje wyposażenia. Proces zakupu zaczyna się od wyboru preferowanej wersji, następnie przechodzi się do opcji płatności by na koniec wybrać sposób dostawy samochodu. Odbioru można dokonać w salonie lub firma dostarcza auto pod podany przez klienta adres.
Procesem realizacji zamówienia zajmują się salony Dacii, które współpracują w ramach projektu. Salon wirtualny można odwiedzić pod tym adresem.
Najnowsze komentarze