W Wielkim Teście Salonów 2023, w którym „tajemniczy klienci” testowali punkty sprzedażowe aż 339 dilerów i 25 marek, wyróżnienie otrzymał salon Dacia Pietrzak Rybnik, który uzyskał wynik 99%, a tym samym tytuł wzorowego salonu.
Obsługa klienta jest kluczowa zarówno na etapie zakupu jak i serwisu. Producenci poświęcają dużo czasu na szkolenia oraz rozwój umiejętności pracowników. Efekty ich prac oceniają różnego rodzaju testy. Za nami między innymi jubileuszowa – 20 edycja rankingu magazynu „Auto Świat” pod nazwą „Wielki Test Salonów 2023”.
Zobacz: Testy samochodów Dacia. Opinie, pomiary, spalanie
Przez kilka miesięcy kilkudziesięciu specjalnie wyznaczonych audytorów odwiedziło 339 salonów, wcielając się w rolę „tajemniczych klientów”. Idea ta ma na celu określenie jakości obsługi w najbardziej naturalnych warunkach.
Audytorzy punktowali poszczególne elementy w procesie obsługi wg kryteriów:
• organizacja salonu
• jakość obsługi
• jazdy testowe
W ten sposób powstał ranking, w którym Dacii Pietrzak, do miana „Salonu nr 1 w Polsce” zabrakło tylko 1 punktu procentowego! Maksymalną liczbę punktów przyznano tylko 5,9 proc. wszystkich badanych salonów.
Dacia Pietrzak z Rybnika zdobyła aż 99% punktów uzyskując zaszczytny tytuł „Salonu Wzorowego”.
Zobacz: nowe samochody marki Dacia. Promocje
„To bardzo dobra wiadomość, z jednej strony pokazuje nam, że nasze starania w kierunku prowadzenia najwyższej jakości obsługi przynoszą efekty, z drugiej nie pozwala nam spocząć na laurach. Do najwyższej noty zabrakło nam tylko 1%, zatem przed nami tylko jeden mały krok do bycia pierwszym” – powiedział Mateusz Widuch, marketing manager Grupy Pietrzak.
Najnowsze komentarze