Dacia Sandero to najtańszy model z segmentu B na polskim rynku. Czy najwyższa i najlepiej wyposażona wersja również będzie atrakcyjna cenowo? Sprawdziliśmy cenę egzemplarza z górnej półki cenowej.
Dacia Sandero II generacji zadebiutowała w 2012 roku podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2012 roku. Samochód ma już wprawdzie swoje lata i niedługo zadebiutuje kolejna odsłona modelu, ale samochód wciąż cieszy się sporą popularnością na rynku europejskim ze względu przestronne wnętrze, duży bagażnik i oczywiście konkurencyjną cenę. Bazowa wersja Acces Dacii Sandero z silnikiem benzynowym SCe 75, kosztuje w polskich salonach 29.900 zł. Na próżno szukać modelu, który byłby porównywalny cenowo, aczkolwiek atrakcyjna cena odzwierciedla wyposażenie, a właściwie jego brak. Aby cieszyć się podstawowym poziomem komfortu trzeba wziąć stojącą wyżej w cenniku wersję lub model doposażyć aczkolwiek ceny opcji u Dacii będą całkiem przystępne.
Dolną granicę cenową już znamy, a ile kosztuje najlepiej wyposażony model? Najbogatszą obecnie wersją wyposażenia jest Dacia Sandero w specjalnej edycji Techroad. Samochód z najdroższym dla tego modelu silnikiem Blue dCi 95 został wyceniony na 56.900 zł. Jeśli zależy nam na innym kolorze nadwozia niż biały, musimy dopłacić 1800 zł.
Dla zwiększenia komfortu, możemy dodać automatyczną klimatyzację w cenie 1000 zł, podłokietnik, za który zapłacimy 400 zł oraz regulowane elektrycznie szyby tylne za kwotę 310 zł. System wspomagania parkowania tyłem z kamerą będzie nas kosztował 750 zł. Dodatkowa opcją jest też tapicerka skórzana łączona z elementami skóry ekologicznej, która wiąże się z wydatkiem 1450 zł. Możemy dodać jeszcze oklejenie SL Techroad za 800 zł, wersję rozszerzoną mapy Europy Wschodniej, do której dopłacimy 300 zł oraz koło dojazdowe za 400 zł. Ze wszystkimi dodatkowymi opcjami cena modelu Dacia Sandero Techroad będzie wynosiła 64.110 zł.
Najnowsze komentarze