Chat with us, powered by LiveChat

Dacia Sandero: najtańszy nowy samochód za niecałe 30 tysięcy złotych

5 2 453

Nowa Dacia Sandero kosztuje 29.900 złotych i to chyba najtańsza propozycja w klasie. Za tę kwotę otrzymuje samochód ze skromnym wyposażeniem, ale nadal jest to pełnoprawne auto klasy B, które równie dobrze nadaje się do miasta jak i na wakacyjną wyprawę.

Dacia od samego początku stosuje filozofię najwyższej możliwej użyteczności za możliwie niską cenę. I jak do tej pory nieźle się to jej udaje. Za 29.900 złotych otrzymujemy samochód z wolnossącym silnikiem o mocy 75 KM. Wyposażenie będzie nader skromne, ale wystarczające. Biały lakier, stalowe felgi 15″, kierownica z tworzywa, ciemna materiałowa tapicerka, tylna dzielona kanapa…

Bezpieczna Dacia Sandero

W zakresie bezpieczeństwa najtańsza Dacia Sandero ma ABS, system wspomagania nagłego hamowania, System kontroli toru jazdy ESC z funkcją zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu (ASR), System kontroli ciśnienia w oponach i 4 poduszki powietrzne.

Czego nie ma na wyposażeniu?

Lusterka są regulowane ręcznie a zamiast koła zapasowego dostaniemy zestaw naprawczy. Nie ma centralnego zamka ani złącz USB – musi nam wystarczyć tradycyjny kluczyk i zamykanie każdych drzwi oddzielnie. No i nie da się do tej wersji zamówić żadnych pakietów. Po prostu standardowy samochód, które główną wadą będzie…

Kosztowny brak klimatyzacji

Klimatyzację można zamówić dopiero od wersji Open (34.900 zł) i wymaga dopłaty 1.500 zł. Ale wtedy warto rozważyć już wersję Laureate (37.700 zł) i cena przestaje być tak bardzo atrakcyjna – przypominam, że startowaliśmy z poziomu 29.900 zł. Jeśli ktoś może przeżyć w upały bez chłodzenia – zaoszczędzi sporo pieniędzy.

Najpopularniejsza wersja Dacii Sandero

Polacy jednak lubią chłodek, więc bardzo dużo Dacii Sandero sprzedaje się w wersji z klimatyzacją – najczęsciej Laureta a ostatnio nawet Techroad. Sporo klientów przeskakuje do wersji Stepway, która jest całkiem dobrze wyglądającym crossoverem.

Niezawodna, tania w eksploatacji, chociaż ma swoje wady

Najtańszy samochód tej klasy powinien być niezawodny i w miarę komfortowy. I Dacia Sandero taka właśnie jest. Oczywiście ma swoje wady – tani plastik we wnętrzu, brak regulacji foteli czy też niezbyt skuteczne wyciszenie to konsekwencja niskiej ceny zakupu.

Konfigurator Sandero znajdziecie na stronie Dacia.pl

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
adfasfsdObywatel MKPawełmikJan Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jan
Gość
Jan

I zaraz cena Sandero pójdzie w górę. Sądzę że o 1000 zl

mik
Gość
mik

Przydałoby się by UE zamiast wymuszać pierdoły w stylu automatycznego SOS zakazała sprzedaży aut bez klimatyzacji – jej brak to poważne zagrożenie latem.

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Bez przesady, wystarczy otworzyć okno i robić częściej przerwy. Kiedyś ludzie jeździli bez klimy i sobie radzili. Teraz musi być klima bo auto nie pojedzie.

adfasfsd
Gość
adfasfsd

Zagrożenie czego bo nie bardzo rozumiem? Mam klimę i używam głównie zimą> W lecie bardzo sporadycznie – bo nie lubię.

Paweł
Gość
Paweł

To najtańsze Sandero (w sumie szkoda, że ciągle zapominacie, że Logan kosztuje tyle samo a w droższych wersjach nawet odpowiednio mniej) ma po prostu ściągnąć zainteresowanych do salonu a dalej… wszystko w gestii sprzedawcy. Swoją drogą mój znajomy ładnych kilka lat temu zakupił podstawową odmianę Fiata Pandy przy, której ta Dacia jest naprawdę bogato wyposażona