• Najnowsze

DS Automobiles i TECHEETAH gotowi do zdobycia trzeciego podwójnego tytułu mistrza świata!

2020-11-26

Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!

2021-01-20
Szef Peugeota i Citroena o koronawirusie i fuzji z Fiatem. „Zdrowie jest priorytetem”

Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów

2021-01-20

Peugeot 2008 I generacji jest warty uwagi. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 03/2021

2021-01-20

Zmiany na szczytach Stellantis: Linda Jackson przejmuje Peugeot, Jean-Philippe Imparato szefem Alfa Romeo

2021-01-20

Zimowa wyprzedaż 50% w butiku Citroën Racing!

2021-01-20

Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu

2021-01-20

Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia

2021-01-20
Renault 21 Turbo

Renault 21 Turbo francuskiej żandarmerii na sprzedaż

2021-01-19
Dacia Bigster

Dacia Bigster Concept: „podczas prac nad pojazdem złamaliśmy kilka zasad”

2021-01-19
Opel Vivaro-e

Test: Czy nowy Opel Vivaro-e to przyszłość dostaw w mieście? Pierwsza jazda

2021-01-19
środa, 20 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS Automobiles i TECHEETAH gotowi do zdobycia trzeciego podwójnego tytułu mistrza świata!

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2020-11-26
w DS, Wiadomości
Czas czytania8min czytania
33 2
1
30
UDOSTĘPNIEŃ
99
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!

Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów

Zmiany na szczytach Stellantis: Linda Jackson przejmuje Peugeot, Jean-Philippe Imparato szefem Alfa Romeo

W paryskim studio, usytuowanym niedaleko siedziby spółki w Wersalu, DS Automobiles oraz partner zespołu, firma TECHEETAH ponownie zadeklarowali zaangażowanie w Formułę E i chęć sięgnięcia kolejny raz po podwójny tytuł mistrza świata w tej dyscyplinie w siódmym sezonie startów w styczniu 2021 roku. Będą to jednocześnie pierwsze wyścigi Formuły E odbywające się w ramach mistrzostw świata FIA.

Zespół, który co chwila ustanawiał nowe rekordy w trakcie szóstego sezonu i zdobył podwójny tytuł mistrza świata, uczyni wszystko, by utrzymać wysoki poziom wyników. Zgodnie z zapowiedzią, rozpocznie sezon samochodem DS E-TENSE FE20, zwycięzcą z poprzedniego sezonu, gdyż regulamin mistrzostw, ze względu na pandemię COVID-19 dopuszcza między innymi również tę możliwość.

Mark Preston, Team Principal DS TECHEETAH:

„Cóż to był za sezon! To piękne wspomnienia, ale mimo poczucia dumy i szczęścia, nasz zespół myśli już o przyszłości nie szczędząc wysiłków w przygotowaniach do siódmego sezonu. Patrząc na wyniki z dwóch poprzednich sezonów, nie możemy mierzyć niżej niż kolejny podwójny tytuł mistrzowski i chcemy zwyciężyć w pierwszych mistrzostwach świata Formuły E..

Korzystając z okazji, chciałbym podziękować partnerom wspierającym nas od początku, ale też powitać gorąco tych, którzy właśnie do nas dołączyli przed nowym sezonem. Nasi partnerzy odgrywają znacząca rolę w zespole, tak w sferze technicznej jak i finansowej. Naszym wspólnym celem jest stały rozwój i chcemy stawać się najlepsi w tym, co robimy. Dominuje wśród nas mentalność zwycięzcy. Wyraża się w każdej naszej decyzji i odnajduje odzew u naszych partnerów, dostawców, w całym zespole oraz wśród publiczności. Stanowi dla nas motywację przed siódmym sezonem. Czujemy się bardzo dobrze „zaopiekowani” i wspierani przez zaangażowanie wszystkich wokół”.

Xavier Mestelan Pinon, dyrektor DS Performance:

„Siódmy sezon jest dla nas nowym wyzwaniem, jednak cel pozostaje ten sam: walczyć o zwycięstwa i tytuły! Z powodu pandemii zmieniły się przepisy dotyczące jednostki napędowej. Zwyczajowo musieliśmy homologować nowy samochód na każdy sezon, ale dziś mamy możliwość przełożyć to na koniec mistrzostw w 2021 roku. Patrząc na nasze doskonałe wyniki, zdecydowaliśmy się w DS PERFORMANCE na prowadzenie dwóch programów. Po pierwsze, wprowadzimy istotne modyfikacje w samochodzie DS-TENSE FE20, zwycięzcy poprzedniego sezonu, aby rozpocząć starty w mistrzostwach 2021 roku wystawiając wyjątkowo sprawny i jeszcze bardziej skuteczny bolid. Po drugie, równolegle konstruujemy nowy samochód, który zadebiutuje w wyścigu E-Prix w Rzymie, po zakończeniu 1/3 sezonu”.

Béatrice Foucher, dyrektor zarządzający DS Automobiles:

„DS Automobiles zaznaczyło swe miejsce w historii Formuły E, gdy zdobyło kolejny raz dwa tytuły mistrzowskie podczas szóstego sezonu rywalizując z wielkimi markami samochodowymi. Dzięki pracy osób zaangażowanych w ten nowatorski program, wyznaczamy standardy w wyścigach samochodów z napędem całkowicie elektrycznym. Jestem dumna z fantastycznych wyników naszego zespołu oraz kierowców i wdzięczna za pełne zaangażowanie pracowników DS Automobiles. No i oczywiście cieszę się na bliskie już otwarcie sezonu 2021.

Kiedy startowaliśmy po raz pierwszy w Formule E w 2015 roku, byliśmy pierwszą marką premium, która zdecydowała się na taki krok. Formuła E to pasjonujące wyścigi. Ponadto stała się pierwszą na świecie dyscypliną sportu, która uzyskała w 2020 roku certyfikat neutralności węglowej.

„Formuła E angażuje się w naturalny sposób również w elektryfikację transportu, a nie ma innej dziedziny, w którą chcielibyśmy się bardziej zaangażować, bo przecież stanowi ona fundament strategii marki DS. Cała gama modeli DS jest zelektryfikowana na czele z DS 3 CROSSBACK E-TENSE – samochodem w pełni elektrycznym oraz DS 7 CROSSBACK E-TENSE w wersji hybrydy plug-in. Także nasz flagowy model, DS 9, hybryda plug-in o mocy 360 KM powinien w niedługim czasie znaleźć się w sprzedaży. Widzimy realny potencjał w tym segmencie, ponieważ 33% sprzedaży w Europie stanowiły w tym roku samochody zelektryfikowane. Pozwoliło nam to na uzyskanie doskonałych wyników: na koniec września 2020 roku wykazywaliśmy się najniższym poziomem emisji CO2 na rynku – jedynie 81 g/km”.

Antonio Félix da Costa, mistrz Formuły E ABB FIA:

„Mój pierwszy tytuł mistrzowski w Formule E zachęcił mnie jeszcze bardziej do sięgnięcia po kolejny. Wraz z Jeanem-Érikiem Vergne’em, a także pozostałymi kierowcami Formuły E, którzy wiedzą czego chcą, wszyscy będziemy zaciekle walczyć podczas tego sezonu, to pewne. I z niecierpliwością czekam na tę chwilę. Chcemy zdobyć pierwszy tytuł mistrza świata i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by to się udało. Zawsze mówiłem, że samochody wyglądające na szybkie są szybkie, więc popatrzcie na nasz w tym roku! Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł pokazać nad czym pracujemy. Nie stanie się to w Walencji, ale rozglądajcie się dobrze w Santiago. Będziemy tam!”.

Jean-Éric Vergne, dwukrotny mistrz Formuły E ABB FIA:

„Odkąd jestem w DS TECHEETAH, zauważam stałe postępy w zespole. Wyniki w trakcie szóstego sezonu udowodniły naszą konkurencyjność i jestem zachwycony mogąc zaprezentować to, co przygotowaliśmy na siódmy sezon. Cały czas staramy się być lepsi i zmieniać samych siebie, nasze podejście i sposób działania oraz naszą długoterminową wizję, co jest najważniejsze. Zespół wykonał fantastyczną pracę. Niecierpliwie czekam na kolejne treningi w Walencji, które poprzedzą pierwszy wyścig tego sezonu w styczniu w Santiago.

DS TECHEETAH przygotowuje się teraz do oficjalnych jazd testowych Formuły E w Walencji w Hiszpanii, które odbędą się od 28 listopada do 1 grudnia. Następnie samochody zostaną przetransportowane do Santiago de Chile, gdzie wystartują 16 stycznia 2021 roku w pierwszym wyścigu siódmego sezonu”.

 

DS TECHEETAH

Chiński zespół TECHEETAH Formula-E bierze udział w mistrzostwach świata Formuły E FIA ABB. Team należy do spółki SECA Limited z siedzibą w Szanghaju.

Przed sezonem 2018/2019 mistrzostw Formuły E TECHEETAH połączył się z DS Automobiles, tworząc zespół DS TECHEETAH.

CHINA MEDIA CAPITAL (CMC)

Spółkę China Media Capital („CMC”) założył i kieruje nią Ruigang Li, jedna z najbardziej znaczących osobistości w zakresie inwestycji i zarządzania działalnością branży mediowej i rozrywkowej w Chinach i na świecie. CMC z sukcesem wykreował wiele wiodących projektów medialnych i rozrywkowych, zarówno internetowych jak i mobilnych, w dziedzinie lifestyle’u, kina, telewizji, muzyki, sportu, rozrywki, mediów finansowych, usług związanych z danymi finansowymi, video online, inteligentnej telewizji, reklamy, mediów społecznościowych, gier, edukacji online, e-commerce’u, O2O…

SECA

SECA jest wiodącą w Chinach firmą wyspecjalizowaną w zarządzaniu i marketingu sportowym. Jej siedzibą jest Szanghaj. Specjalizuje się w reprezentowaniu sportowców, organizacji eventów i produkcji contentu. Wśród akcjonariuszy spółki są China Media Capital (CMC) Holdings i Yao Ming z Galerii Sław NBA.

DS AUTOMOBILES

DS Automobiles to marka premium Grupy PSA, która istnieje na rynku od 2015 roku. Ambicją marki jest zdobycie statusu ikony francuskiego know-how w segmencie samochodów luksusowych. Dzięki wyjątkowym umiejętnościom i awangardowemu podejściu, DS podtrzymuje tradycje innowacyjności i niebanalnego stylu odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.

Zaprojektowane z myślą o klientach poszukujących oryginalnych samochodów wyposażonych w najnowsze zdobycze technologii, modele DS drugiej generacji łączą w sobie wyrafinowanie i zaawansowaną technologię. DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i DS 9 tworzą nową gamę marki DS, która docelowo będzie składała się z sześciu modeli oferowanych również w wersji zelektryfikowanej E-TENSE.

W modelach DS 3 CROSSBACK E-TENSE, ze 100% elektrycznym napędem oraz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 i DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, z napędem hybrydowym plug-in o mocy 300 KM na cztery koła, które emitują jedynie 30 g CO2 /km, wykorzystano know-how DS nabyty wraz z tytułami mistrza świata kierowców i zespołów Formuły E w sezonie 2018/2019.

Dla swoich wymagających klientów, oczekujących spersonalizowanej i ekskluzywnej obsługi, DS Automobiles stworzył jedyną w swoim rodzaju ofertę ekskluzywnych usług premium „ONLY YOU, l’expérience DS”.

Obecna w 39 krajach marka DS stale rozwija sieć wyłącznej dystrybucji, która obejmuje 427 punktów sprzedaży DS STORES i DS SALONS na całym świecie.

 

Śledź aktualności dotyczące marki DS na całym świecie na  www.DSautomobiles.com @DS_Officia

 

 

źródło: DS Automobiles Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: DS AutomobilesFormuła ESportwyścigi
Udostepnij12Tweet8Udostepnij2
Poprzedni

Alpine Color Edition 2020 już w Katowicach

Następny

Renault Polska z wyróżnieniem Fleet Leader 2020

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Renault Polska z wyróżnieniem Fleet Leader 2020

Używana Dacia Duster w cenie. Najstarsze roczniki od 20 tysięcy w górę

Wymiana opon na zimowe dozwolona w trakcie pandemii potwierdza Ministerstwo Zdrowia

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • asdsfg o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia
    • Glorian o Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów
    • ANTYMATRIX o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Krzysztof Gregorczyk o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Anonimowo o Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Jozek o Car of the Year – opublikowano listę finalistów, jest na niej nowy Citroën C4
    • mk o Renault Ezoom Yi – nowy elektryczny sedan trafi do Europy


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowa Dacia Sandero – nasza pierwsza jazda w Polsce. Jesteśmy pod wrażeniem!
    • Carlos Tavares przedstawił plan na Stellantis: większe odróżnianie się marek i redukcja kosztów
    • Peugeot 2008 I generacji jest warty uwagi. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 03/2021
    • Zmiany na szczytach Stellantis: Linda Jackson przejmuje Peugeot, Jean-Philippe Imparato szefem Alfa Romeo
    • Zimowa wyprzedaż 50% w butiku Citroën Racing!
    • Nowy Citroën ë-C4 Shine: zimowy test ultrakomfortowego kompaktu
    • Nowa Dacia Sandero 2021: pełen cennik pakietów wyposażenia
    • Renault 21 Turbo francuskiej żandarmerii na sprzedaż
    • Dacia Bigster Concept: „podczas prac nad pojazdem złamaliśmy kilka zasad”
    • Test: Czy nowy Opel Vivaro-e to przyszłość dostaw w mieście? Pierwsza jazda


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    1
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.