Kilka dni temu rozpoczęło się drugie półrocze, więc nic dziwnego, że pojawiają się publikacje podsumowujące sprzedaż w półroczu pierwszym. Znakomite wieści docierają z Ameryki Łacińskiej. Dopiero co pisaliśmy o wysokiej dynamice sprzedaży Peugeota w Brazylii oraz o pozycji lidera osiągniętej – bez zaskoczenia – w tym samym kraju przez Fiata. Dziś przesuwamy się nieco bardziej na południe tego samego kontynentu, do Argentyny.
Podobnie jak w 2021 roku, pierwsza połowa 2022 roku zakończyła się pierwszym i drugim miejscem wśród wszystkich najlepiej sprzedających się modeli premium na rynku argentyńskim i pozycjami liderów w swoich segmentach dla francuskich SUV-ów. DS 7 Crossback i DS 3 Crossback zajęły odpowiednio wspomniane pierwsze i drugie miejsce i przewodzą w swoich klasach. Podobnie DS 7 Crossback E-Tense również prowadzi, ale wśród pojazdów zelektryfikowanych premium.
DS Automobiles jako marka zamknęła ten okres z udziałem w rynku premium na poziomie 23,7%, co stanowi kamień milowy dla marki od czasu jej pojawienia się w Argentynie i potwierdza jej doskonałą obecność.
Marka premium DS Automobiles stale się rozwija w Argentynie. SUV DS 7 Crossback potwierdził swoją pozycję lidera i nadal jest najlepiej sprzedającym się pojazdem premium wśród wszystkich sprzedawanych w Argentynie, zamykając semestr z 43-procentowym udziałem w segmencie SUV-ów premium.
Podobnie SUV DS 3 Crossback – nie tylko pozostaje na drugim miejscu wśród wszystkich najlepiej sprzedających się modeli premium w kraju, ale i prowadzi w swoim segmencie B-SUV premium z 79,5% udziałem w tej części rynku. Doskonałe wyniki, które pozwoliły francuskiej marce umieścić dwa SUV-y na podium najlepiej sprzedających się modeli na rynku premium.
Ze swojej strony, hybryda plug-in DS 7 Crossback E-Tense, model, który zapewnia moc systemową 300 KM i jest napędzany trzema silnikami, jednym spalinowym i dwoma elektrycznymi, i oferuje 4 różne tryby jazdy, również jest liderem w swojej części rynku – zelektryfikowanych SUV-ów premium. Jego rynkowy udział sięgnął po pierwszym półroczu poziomu 54,2%.
Zarówno DS Argentina, jak i sieć DS Store w całym kraju, oferują spersonalizowaną i ekskluzywną uwagę każdemu ze swoich klientów, aby doradzać im w zakresie różnych wersji ich samochodów, a także korzyści i usług, również pozamotoryzacyjnych, które składają się na program Only You.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: DS Automobiles
Najnowsze komentarze