Rozpoznawalność marki DS Automobiles rośnie – na poszczególnych rynkach zdobywa ona nowych klientów i notuje duże wzrosty sprzedaży. Tak się dzieje nie tylko w Polsce, ale też w Hiszpanii.
Coraz więcej ludzi kupujących do tej pory auta niemieckie teraz przynajmniej rozważa zakup samochodu francuskiego w podobnym segmencie. Oczywiście nie mam tu na myśli wielkich limuzyn i ogromnych SUV-ów, bo takimi autami DS Automobiles nie dysponuje. Ale jeśli ktoś chce się wyróżnić samochodem w segmencie premium, to w gamie aut miejskich, kompaktowych, czy w segmencie D/E ma ciekawą alternatywę.
DS Automobiles wyróżnia się zaangażowaniem w zrównoważony rozwój i elektryfikację, co odzwierciedla jedna wartość: 89,4 g/km, najniższa średnia emisja dwutlenku węgla na hiszpańskim rynku dla wieloenergetycznej (czyli oferującej różne rodzaje napędów) marki premium. Wersje E-Tense (elektryczne i PHEV) stanowią 44% rejestracji marki w Hiszpanii.
Pierwsza połowa 2022 roku zakończyła się bardzo pozytywnym akcentem dla marki DS Automobiles. Z 2.500 rejestracjami w tym półroczu, marka w pierwszym pełnym roku wspięła się na szóstą pozycję na hiszpańskim rynku premium, z udziałem 3,7%, oferując gamę czterech modeli, którymi obejmuje kategorie reprezentujące 70% sprzedaży premium w tym kraju. DS Automobiles odnotowuje wzrost rejestracji o 33,6% i to w sytuacji spadku sprzedaży na rynku premium o 14,9% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku.
Zrównoważony rozwój i poszanowanie środowiska to dwie kluczowe koncepcje sukcesu komercyjnego DS Automobiles w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Ze średnią emisją 89,4 g/km CO2 w całym swoim asortymencie, jest nie tylko marką multienergetyczną premium o najniższym poziomie emisji wśród marek premium, ale również prowadzi w tej samej klasyfikację na rynku hiszpańskim. Ten wyjątkowy rezultat jest w dużej mierze wynikiem sukcesu gamy E-Tense, obejmującej modele elektryczne i hybrydowe typu plug-in.
1.101 rejestracji wersji E-Tense stanowi 44% całkowitej sprzedaży DS Automobiles w Hiszpanii i przekłada się na największą obecność pojazdów zelektryfikowanych wśród wszystkich multienergetycznych marek samochodów premium na rynku hiszpańskim. W rozbiciu na modele prym wiedzie tu DS 7 Crossback E-Tense, z 807 zarejestrowanymi egzemplarzami, który jest drugim najlepiej sprzedającym się hybrydowym modelem premium typu plug-in w Hiszpanii.
W drugiej połowie roku na rynek trafi nowy DS 7 (na razie zaoferowano go tylko w trzech krajach: we Francji, w Belgii i we Włoszech), z którym marka odnawia swoją udaną obecność w segmencie SUV-ów premium. W tej nowej generacji elementy stylistyczne zostały wzmocnione z przodu dzięki nowej osłonie chłodnicy, reflektorom, bardziej radykalnej sygnaturze świetlnej i aerodynamicznemu zderzakowi. Wewnątrz znajduje się nowa technologia Iris System, która obejmuje przeglądarkę 3D, rozpoznawanie głosu i najnowszą łączność. W gamie DS 7 pojawi się nowa wersja E-Tense 4×4 o mocy 360 koni mechanicznych.
Ponadto DS Automobiles będzie nadal poprawiać jakość obsługi klienta poprzez usługi DS Only You, takie jak ekskluzywne usługi Only You Privilege lub spersonalizowane podejście DS Valet.
DS Automobiles, zawsze w czołówce technologii, oferuje swoim klientom możliwość zakupu dowolnego modelu ze swojej oferty on-line. To nowe rozwiązanie, które jest dodawane do sprzedaży dealerskiej, pozwala klientowi skonfigurować samochód DS i kupić go bezpośrednio online za pośrednictwem sklepu DS (https://store.dsautomobiles.es/). Łącząc to, co najlepsze w trybie on-line i off-line, klienci mogą wybrać, czy chcą odebrać nowy samochód DS w punkcie sprzedaży DS, czy też otrzymać go bezpośrednio do domu. Podczas tego procesu zakupu można zarówno wybrać najkorzystniejsze dla siebie finansowanie, jak i poprosić o wycenę pojazdu, który ma zostać dostarczony (https://www.tasacion.dsautomobiles.es). Wszystko za pośrednictwem internetowego portalu sprzedaży DS obsługiwanego z wygodnego dla klienta miejsca.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze