Renault zdobyło blisko 30% udziałów we francuskim rynku samochodów elektrycznych. Wszystko dzięki nowemu Renault Megane E-Tech. Samochód ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Samochód trafił obecnie także do polskich salonów.
Renault Megane E-Tech to najnowsza propozycja marki Renault. Najnowsza odsłona Megane jest niezwykle nowoczesna, wygodna a dwie opcje pojemności akumulatorów pozwalają dostosować samochód do swoich potrzeb. My przekonaliśmy się o zaletach tego auta gdy kilka tygodni temu pojechaliśmy nim w elektryczną eskapadę non-stop dookoła Polski. Nasi testujący chwalili wyciszenie, komfort zawieszenia, wygodne fotele, nowoczesny i zaawansowany kokpit oraz systemy wspomagania jazdy. Wcześniej, przez pół roku, testowaliśmy też Renault Zoe.
Renault Megane E-Tech podoba się m.in. we Francji, gdzie dzięki temu modelowi producent zdobył 30% udziałów w rynku samochodów elektrycznych. Teraz Megane E-tech trafiło również do polskich salonów i w sierpniu można umawiać się na jazdy próbne.
W polskim cenniku Renault Megane E-Tech zaczyna się od 169.900 zł za wersję Equilibre. Już w tej wersji jest on bardzo bogato wyposażony:
- obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
- felgi aluminiowe 18″
- zderzaki w kolorze nadwozia
- cyfrowa instrukcja pojazdu w systemie multimedialnym
- funkcja łączności z usługami online na 5 lat
- openR link 9″ DAB, Arkamys Sound z 4 głośnikami
- zespół zegarów i wskaźników z kolorowym 12,3-calowym ekranem TFT
- funkcja bezprzewodowej replikacji ekranu smartfona Android Auto / Apple Carplay
- obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
- 2 gniazda USB z przodu
- kierownica pokryta skórą ekologiczną (TEP)
- tylna kanapa w układzie 1/3-2/3
- tapicerka z materiału z recyklingu EVA REC grafitowa
- podgrzewana tylna szyba
- centralny zamek
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- szyby przednie sterowane elektrycznie
- fotel kierowcy z regulacją wysokości
- klimatyzacja manualna
- konsola między przednimi fotelami bez podłokietnika
- szyby tylne sterowane elektrycznie
- szyby przednie i tylne barwione
- światła przednie full led
- oświetlenie podłoża w lusterkach bocznych
- światła przecimwgłowe LED z funkcją doświetlania zakrętów zintegrowane z reflektorami głównymi
- lusterko wewnętrzne manualne dzień/noc
- lusterka boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane i składane manualnie
- światła do jazdy dziennej led
- kamera cofania
- system rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
- system kontroli zmęczenia kierowcy (DAA)
- system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
- zestaw naprawczy koła
- regulator i ogranicznik prędkości
- system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
- system hill assist
- system wspomagania parkowania tyłem
- aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS)
- system ostrzegający pieszych (AVAS)
- pasy bezpieczeństwa trzypunktowe
- możliwość wyłączenia poduszki powietrznej pasażera
- ABS
- AFU
- połączenie alarmowe eCall
- system kontroli ciśnienia w oponach (bezpośredni)
- pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz centralna
- 3 zagłówki dla pasażerów z tyłu
- poduszki powietrzne boczne i kurtynowe
- czujnik niezapięcia pasów bezpieczeństwa
- kabel do ładowania mode 3 typ2 – typ2 5 m 22 kW
- ładowarka pokładowa AC 22 kW + DC 85 kW (EV40)/130 kW (EV60)
- łopatki za kierownicą do regulacji mocy rekuperacji energii
- funkcja dodatkowego przygotowania akumulatora do ładowania
Najnowsze komentarze