W ramach przygotowań do salonu Japan Mobility Show, który odbędzie się już w tym miesiącu w Tokio, Nissan zaprezentuje serię ekscytujących, w 100% elektrycznych samochodów koncepcyjnych. Pierwszy z nich to Nissan Hyper Urban.
Prezentacje kolejnych pojazdów z serii – zawierających w nazwach określenie „hyper”, które wyraża silne emocje, jakie mają wywoływać – będą się odbywać sukcesywnie aż do dnia prasowego Japan Mobility Show, zaplanowanego na 25 października. Każdy model koncepcyjny ma być przedstawiony w symboliczny sposób i wyróżniać się niestandardowymi rozwiązaniami, dodającymi wartości unikatowemu stylowi życia i różnorodnym aspiracjom. Jednocześnie pojazdy te mają na celu pomóc klientom zadbać o naszą planetę bez konieczności rezygnowania z własnego stylu czy dobrej zabawy.
Wizja Nissana przygotowana z okazji Japan Mobility Show jest wyrazem silnego zaangażowania marki w poprawę jakości życia ludzi i chęci zrewolucjonizowania rynku pojazdów elektrycznych poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów i technologii.
Nissan Hyper Urban: z myślą o czystszym świecie
Stylistyka Nissana Hyper Urban doskonale wpisuje się w wysublimowany gust docelowych użytkowników pojazdu, czyli zamieszkujących miasta i przedmieścia czynnych zawodowo osób, dla których priorytetem jest ochrona środowiska naturalnego.
Sylwetka samochodu, opracowana z myślą o wysokich wymaganiach użytkowników, wyróżnia się elegancką i nowoczesną estetyką, odważnie zaznacza swoją obecność, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem.
Nissan Hyper Urban oznacza także pełną integrację z ekosystemem pojazdów elektrycznych, m.in. dzięki zaawansowanej funkcji V2H (vehicle-to-home) zapewniającej dwukierunkowe ładowanie pomiędzy samochodem i domem, co przekłada się na znaczne oszczędności na kosztach energii oraz na zmniejszenie obciążenia sieci energetycznej. Dzięki funkcji V2G (vehicle-to-grid) posiadacze pojazdu mogą nawet przekazywać nadwyżki energii do sieci i wspierać lokalną społeczność, a przy okazji generować zyski. Inteligentny system zarządzania ładowaniem wykorzystuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które mogą autonomicznie ładować pojazdy, zasilać budynki i zapewniać efektywne zarządzanie energią.
W cyklu życia pojazdu uwzględniono również zrównoważony rozwój, co czyni go idealnym wyborem dla osób stawiających na trwałość posiadanych zasobów. Aktualizacje sprzętowe i regularne aktualizacje oprogramowania gwarantują użytkownikom bycie na czasie przez wiele lat. Przykładowo wnętrze pojazdu można odświeżyć za pomocą nowego panelu wskaźników, który odzwierciedla najnowsze technologie i trendy projektowania graficznych interfejsów użytkownika.
Samochód pokazuje, jakich rozwiązań stylistycznych i technologicznych możemy spodziewać się w przyszłości w segmencie pojazdów elektrycznych Nissana. Nadwozie w kolorze limonkowej żółci zmienia odcień w zależności od kąta padania światła, skutecznie przyciągając uwagę, a jednocześnie harmonizując z otoczeniem. Otwierane do góry przednie i tylne drzwi podkreślają otwartość i charakter pojazdu, a sportowa sylwetka zapewnia doskonałą aerodynamikę, co przekłada się na lepsze osiągi. Szerokie opony podkreślają sportowy wygląd pojazdu, łącząc surową dynamikę z estetyką miejską.
Wnętrze zostało zaprojektowane tak, aby współgrać z miejskimi przestrzeniami mieszkalnymi. Panel wskaźników i wyświetlacz, inspirowane trójkątami kalejdoskopowymi, można dostosować do nastroju właściciela pojazdu. Dodatkowo przednie fotele można złożyć i połączyć z tylnymi, by utworzyć prywatną przestrzeń wypoczynkową przypominającą sofę. A gdy przyjdzie czas na chwilę wytchnienia, Nissan Hyper Urban umiejętnie połączy relaks z użytecznością – wystarczy zaparkować go w apartamencie typu loft lub bungalowie, aby zyskać przestrzeń do odpoczynku.
Nissan AMIEO (region Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Europy i Oceanii)
Nissan chce stać się firmą prawdziwie zrównoważoną, która dąży do stworzenia czystszego, bezpieczniejszego i bardziej przyjaznego dla wszystkich świata. Zrównoważony rozwój jest podstawą długofalowej wizji Nissana, czyli programu Ambition 2030. W odpowiedzi na potrzeby środowiskowe, społeczne i konsumenckie o decydującym znaczeniu strategia zapowiada wprowadzenie zelektryfikowanych modeli i innowacyjnych technologii na kluczowych rynkach na świecie na rzecz wspierania mobilności. Ambition 2030 przyczynia się do realizacji celu Nissana, jakim jest osiągnięcie neutralności węglowej w całym cyklu życia produktów i działalności operacyjnej do roku 2050. Region AMIEO Nissana, którego sercem jest zakład EV36Zero, działa z myślą o przyspieszeniu przejścia na elektryczną mobilność w przyszłości.
Więcej informacji na temat naszych produktów, usług i zaangażowania na rzecz zrównoważonej mobilności znajduje się na stronie nissan-global.com. Zapraszamy także na nasze konta w serwisach Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz do oglądania najnowszych materiałów wideo na YouTube.
źródło: ASTARA NIP Poland
Najnowsze komentarze