Europejski Tydzień Mobilności to inicjatywa promująca nowe rozwiązania w sektorze motoryzacji.
Tegoroczny Europejski Tydzień Mobilności odbywa się pod hasłem oszczędzania energii. Temat, który leży u podstaw nie tylko decyzji polityków, ale także usług Free2move. Jako globalna marka mobilności Free2Move oferuje kompletny i unikalny ekosystem dla klientów prywatnych i profesjonalnych na całym świecie z unikalnym modelem biznesowym.
Marka zmienia globalną mobilność, zapewniając innowacyjne sposoby dostępu do transportu (wynajem na minuty, dni, miesiące) za pośrednictwem jednej aplikacji, tworząc płynne doświadczenie klienta i łagodząc wpływ na środowisko oraz długoterminowe zaangażowanie związane z posiadaniem samochodu. Pokazuje to, że wszyscy obywatele mogą przyczynić się do zmniejszenia zależności od prywatnych samochodów, a tym samym do oszczędności energii i zmniejszenia śladu węglowego.
Zrównoważona mobilność miejska może pomóc sprostać wyzwaniom, zmniejszając naszą zależność od prywatnych samochodów i przechodząc na bardziej energooszczędne środki transportu. Free2move zmienia rynek mobilności dzięki rozwiązaniom, które sprawiają, że przejście na pojazdy elektryczne jest łatwiejsze i bardziej przystępne cenowo, jednocześnie zmniejszając potrzebę posiadania własnego samochodu.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje
Dostawca mobilności aktywnie pomaga zatem światu w osiągnięciu celów transformacji pojazdów elektrycznych określonych przez przemysł motoryzacyjny. Nie każdy zainteresowany wspieraniem transformacji energetycznej jest w stanie szybko i łatwo kupić pojazd elektryczny. Wprowadzając pojazdy elektryczne do swoich flot, klienci mogą uczestniczyć w tej transformacji, testując pojazdy przed zakupem lub integrując je ze swoim portfelem transportowym. Free2move kontynuuje ten proces, mapując stacje ładowania, aby ładowanie pojazdów elektrycznych było łatwo dostępne i niezawodne.
„Widzimy, że świat się zmienia, a zapotrzebowanie na elastyczność nigdy nie było wyższe. Zaspokajamy różnorodne potrzeby naszych klientów w zakresie mobilności, wspierając swobodę przemieszczania się dzięki przystępnym cenowo rozwiązaniom w zakresie mobilności. Oszczędzanie energii to dla nas nie tylko temat Europejskiego Tygodnia Mobilności, ale także centrum naszych ambicji. W naszym ekosystemie mobilności obejmujemy całe spektrum, od car-sharingu, przez wynajem samochodów, po subskrypcję; nasze spostrzeżenia klientów pokazują, że wynajem i współdzielenie samochodów były tego lata bardzo dynamiczne” – mówi Brigitte Courtehoux, CEO Free2move.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów
Free2move jest strategiczną częścią strategii Stellantis Dare Forward, którą nakreślił Carlos Tavares. Jako część Grupy Stellantis, marka dąży do osiągnięcia w 2040 r. 100% pojazdów niskoemisyjnych poniżej 50 g CO2 na kilometr w swojej flocie; pierwsze kroki to 40% w 2025 r. i 60% w 2030 r. Co więcej, kolejnym celem jest wygenerowanie 40% przychodów z mobilności dzięki pojazdom niskoemisyjnym do 2030 r. i 80% do 2038 r.
źródło: Stellantis / Free2Move
Najnowsze komentarze