Nie minęło zbyt wiele czasu od publikacji pierwszych oficjalnych zajęć a już nowy Fiat Grande Panda wyjechał na publiczne drogi. Czy fiatowska wersja Citroena C3 ma sens?
Koncern Stellantis opracował platformę STLA Smart, która pozwala na produkcję samochodów bardziej przystępnych dla klientów. Głównym celem powstania nowej płyty podłogowej jest rynek aut elektrycznych, które przyzwyczaiły nas do tego, że są po prostu drogie. Zaletą rozwiązania jest jednak także możliwość instalacji innych układów napędowych. Tym sposobem Fiat Grande Panda otrzyma silnik elektryczny oraz układ miękkiej hybrydy. Na europejskim rynku szlaki przetarły już Citroën C3 i C3 Aircross, które opierają się na architekturze STLA Smart. Wkrótce dołączy Fiat Grande Panda.
Testy nowych i używanych modeli samochodów: Fiat, Citroën, Peugeot i Renault
Publiczna prezentacja modelu Grande Panda tuż tuż, ale najwidoczniej włoska marka nie zdołała ukryć swojego modelu w tajemnicy do dnia premiery. Egzemplarz w czerwonym kolorze nadwozia, który jeździł po ulicach Turynu to najprawdopodobniej podstawowa wersja Red. Film, który prezentuje nowego Fiata można zobaczyć na profilu elenascandurra88 na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Fiat Grande Panda jak sama nazwa wskazuje to nieco większa Panda. Długość modelu wynosi 3,99 m i jest nieznacznie mniejszy od bliźniaka Citroena, który mierzy 4,01 m. Cen Grande Pandy jeszcze nie znamy, ale skoro Citroën był w stanie zaoferować IV generację w cenie niższej od poprzednika, oferta Fiata również powinna być atrakcyjna dla klientów.
Najnowsze komentarze