Marka Fiat po raz pierwszy ma najlepiej sprzedającego się SUV-a miesiąca na rynku brazylijskim. Nowa Strada pozostaje najlepiej sprzedającym się samochodem w kraju. Fiat zajmuje połowę pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się modeli w kraju.
Koncern Stellantis jest bardzo mocnym graczem na rynkach Ameryki Łacińskiej. Współtworzący grupę Fiat jest od wielu miesięcy liderem rynku brazylijskiego, ale tym razem osiągnął bezprecedensowy sukces: model Pulse jest najlepiej sprzedającym się SUV-em w kraju!. Fiat osiągnął to po raz pierwszy w tej kategorii aut. Ponadto Nowa Strada pozostaje najlepiej sprzedającym się samochodem w kraju.
Na koniec kwietnia marka osiągnęła 25,1% udziału w rynku, co oznacza wzrost o 3,7 punktu procentowego w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Zarejestrowano 34.372 samochody, ponad 13.000 więcej, niż konkurenta zajmującego drugie miejsce!. Wszystkie te liczby plasują Fiata na pozycji lidera rynku już 16. miesiąc z rzędu.
Pasmo nieustających sukcesów odnosi Strada. Ud momentu wprowadzenia na rynek, Nowa Strada nadal jest najlepiej sprzedającym się pojazdem w kraju z 7.983 rejestracjami, 5,8% całkowitego udziału w rynku, a nawet pobiła własny rekord w tym segmencie, z imponującym udziałem 99,5% w swoim segmencie.
Kolejną atrakcją miesiąca jest bezprecedensowy wyczyn Fiata, który po raz pierwszy okazał się najlepiej sprzedającym się SUV-em w kraju. Pulse znalazł się na czele segmentu samochodów tego typu, sprzedając 5.522 egzemplarze i mając 11,2% udziału w tej części rynku. Ponadto zajął czwarte miejsce w ogólnokrajowym rankingu (wszystkie segmenty), notując najlepszy wynik od początku swojej obecności na rynku.
„Kwiecień był szczególnym miesiącem dla Fiata, oprócz dalszego prowadzenia na rynku krajowym, mając najlepiej sprzedający się pojazd w Brazylii i pięć modeli w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się aut w kraju, stworzyliśmy również historię z Pulse. Po raz pierwszy Fiat miał SUV-a na szczycie tego segmentu. Pulse narodził się, aby stać się nowym punktem odniesienia w kategorii SUV-ów, a w kwietniu odnieśliśmy z tym modelem taki sukces” – cieszy się Herlander Zola, wiceprezes Fiata na Amerykę Południową.
Fiat, a w zasadzie jego Klienci, umieścił w topowej dziesiątce sprzedaży w Brazylii aż pięć swoich modeli. Dobre wyniki marki obejmują również modele, takie jak subkompaktowy Mobi na trzecim miejscu z 5.911 zarejestrowanymi egzemplarzami (4,3% udziału w rynku), Argo na szóstym miejscu z 5.488 rejestracjami (4,0% udziału w rynku) i Toro na pozycji ósmej z 5.108 sprzedanymi pickupami (3,7% udziału w rynku).
Fiat w Brazylii zwiększył swój udział rynkowy i nadal utrzymuje dominację na pozycji lidera hatchbacków z 32,1%, co stanowi wzrost o 4 punkty procentowe w porównaniu z marcem. To samo stało się z pick-upami, aktualnie udział marki w tym segmencie wynosi 55,8% i wzrósł o 1,7 punktu procentowego w porównaniu z poprzednim miesiącem.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze