Fiat przygotował film, w którym śmieje się z targów w Genewie a szef marki zabiera widzów do Ginerwy, małej włoskiej miejscowości. Materiał ma już ponad sześć milionów wyświetleń.
„W Stellantis oszczędzamy pieniądze zawsze i wszędzie. Wielu z was słyszało, że w ostatnich miesiącach drastycznie ograniczyliśmy naszą obecność na targach motoryzacyjnych i skupiliśmy nasze środki marketingowe na mediach skierowanych bezpośrednio do konsumentów, które generują jedne z naszych największych zwrotów z inwestycji.” – napisała Natalie Knight, dyrektor finansowa Stellantis. „Oto świetny przykład tego, jak znaleźliśmy naszą własną, żartobliwą alternatywę dla Geneva Motor Show w miniony weekend, która zapewniła blisko 6 milionom widzów (jak dotąd) doskonałą okazję do poznania wielu cudów naszej zawsze autentycznej, włoskiej marki Fiat.”
Dołącz do Oliviera Francois, dyrektora generalnego Fiata i globalnego CMO Stellantis, w Ginevra – we Włoszech! – gdzie ogłosi nową globalną strategię Fiata przy użyciu Pandy: modelu, który zmienił sposób, w jaki doświadczamy samochodu od ponad czterdziestu lat. Ten symbol włoskiej kreatywności zainspirował nową rodzinę pojazdów marki – zachęca producent:
W materiale możemy zobaczyć nie tylko krytykę Genewy ale też zapowiedź nowych modeli. Całość kończy się zabawnym akcentem w lokalnym barze – uczestniczący w „prezentacji” Włoch pyta, czy może w końcu obejrzeć mecz.
Film został nagrany w języku angielskim, ale producent przygotował też polskie napisy.
Najnowsze komentarze