Od 1. lutego 2025 roku Frank Marotte obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i działalności operacyjnej marki Dacia. Dołączy tym samym do najwyższego kierownictwa Dacii, a jego bezpośrednim przełożonym będzie Denis Le Vot, CEO marki Dacia.
Frank Marotte, absolwent École Centrale Paris, ma ponad 30 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Karierę rozpoczynał w 1993 roku w firmie Peugeot, w której sprawował szereg funkcji kierowniczych we Francji i za granicą. W 2008 roku został mianowany kierownikiem działu planowania produktu w PSA Peugeot Citroën i sprawował nadzór nad rozwojem produktów w kilku segmentach.
W 2013 roku Marotte dołączył do Toyota Motor w roli dyrektora ds. planowania produktu na Europę, Rosję i Bliski Wschód. W Toyocie sprawował nadzór nad portfelem produktów marki w Europie i był członkiem komitetu wykonawczego Toyota Motor Europe.
W lipcu 2019 roku Frank Marotte został mianowany prezesem Toyota France, gdzie odpowiadał za strategię i rozwój działalności Toyoty i Lexusa we Francji.
Od 1. lutego 2025 roku obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i działalności operacyjnej marki Dacia.
Z wielką przyjemnością i pełnym zaufaniem przyjmuję Franka Marotte na stanowisko dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i działalności operacyjnej Dacii. Jego bogate doświadczenie w branży motoryzacyjnej i sprawdzone zdolności przywódcze stanowią cenny nabytek dla marki. Wraz z całym zespołem Dacii będziemy dalej realizować naszą misję lidera przystępnej mobilności – Denis Le Vot, CEO marki Dacia.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze