W ubiegłym tygodniu Bank Francji odebrał kilka opancerzonych samochodów Renault Trucks T 430 w konfiguracji 6×2. Pojazdy wyposażono w szereg rozwiązań, jakich wymagał zleceniodawca, ale oczywiście o szczegółach pisać nam nie wolno. Ba – sami tych szczegółów nie znamy i znać nie chcemy ;-)
Nie da się ukryć, że przygotowanie takich samochodów jest czynnością, która wymaga nie tylko odpowiednich wiedzy i umiejętności ze strony zleceniobiorcy, ale i zaufania, które musi okazać zleceniodawca. Renault Trucks wraz z grupą partnerów przez kilka miesięcy przygotowywali te samochody do bardzo specyficznego celu. Trzeba było przygotować nie tylko przedział ładunkowy, ale i kabinę. A to nie wszystkie zmiany.
„Musieliśmy zmienić także rozstaw osi w sposób umożliwiający uzyskanie maksymalnej możliwej zwrotności. To dlatego, że często te pojazdy będą operować w miejscach, gdzie uliczki są wąskie, a budynki stare i zabytkowe. To także dlatego zdecydowaliśmy się na pełne zawieszenie pneumatyczne, by była możliwość obniżenia pojazdu, gdy będzie on musiał wjechać np. w bramę o ograniczonej wysokości” – zdradził kilka tajemnic Bruno Carrara, kierownik sprzedaży w Renault Trucks.
KG; zdjęcia: Renault Trucks
Najnowsze komentarze