poniedziałek, 27 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia Sandero 2021 z klimatyzacją?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-03-26
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
14.6k 148
13
12.6k
UDOSTĘPNIEŃ
42.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy

Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów

100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem

Nowa Dacia Sandero szturmem zdobywa serca i portfele klientów. Samochód oparty o nowoczesną platformę, na której produkowane jest m.in. Renault Clio V i Renault Captur II, oferuje przyjemne zawieszenie, obszerne wnętrze i świetny stosunek jakości do ceny. Postanowiliśmy sprawdzić, ile obecnie kosztuje najtańsza Dacia Sandero z klimatyzacją.

Dacia Sandero oferowana jest w kilku wariantach. Najtańsza, nazywana Access, zaczyna się w cenniku od 40.900 zł, ale do niej klimatyzacji zamówić się nie da – taka jest polityka producenta. Druga w kolejności jest wersja Eseential i tutaj możliwości konfiguracji są już większe, w tym można zamówić właśnie klimatyzację. Nowa Dacia Sandero Essential w najtańszej wersji jest dostępna z wolnossącym silnikiem 1.0 o mocy 65 KM. W tej wersji ma pięć biegów a maksymalny moment obrotowy to 95 Nm.

Zobacz: Dacia Sandero 2021 już od 40.900 zł. Skonfiguruj na Dacia.pl

Dacia Sandero Essential zaczyna się w cenniku od 45.900 zł. W tej cenie otrzymujemy ją w kolorze białym. Pozostałe wymagają dopłaty 2000 zł. Wnętrze utrzymane jest w szarych kolorach ze srebrnymi wstawkami wokół nawiewów. Wygląda to schludnie i nowocześnie, chociaż oczywiście minimalistycznie – nie ma tu ekranu radia. 8″ ekran multimedialny można zamówić za dopłatą. Ale zostawmy inne dodatki, nas interesuje tylko klimatyzacja.

Klimatyzacja nazywa się w cenniku „Pakiet Klimat” i kosztuje 1700 zł. Co więc ma na wyposażeniu najtańsza Dacia Sandero Essential z klimatyzacją i ile kosztuje?

Zobacz: Używana Dacia Duster 1.5 dCi po pięciu latach użytkowania. Jak się sprawuje? 

Sprawdźmy:

  • stalowe obręcze kół 15″
  • lusterka boczne regulowane ręcznie od wewnątrz za pomocą pokrętła
  • komputer pokładowy
  • zestaw wskaźników TFT 3,5″
  • komunikaty w języku polskim
  • system multimedialny Media Control
  • centralny zamek
  • niska konsola środkowa z otwartym schowkiem bez podłokietnika
  • tapicerka materiałowa
  • światła automatyczne, wycieraczki manualne
  • tapicerka materiałowa w kolorze ciemno-szarym
  • fotel kierowcy z ręczną regulacją siedziska bez regulacji wysokości
  • tylne oparcie kanapy składane 1/3 i 2/3
  • szyby tylne otwierane ręcznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie
  • kierownica z pianki
  • kierownica z regulacją wysokości
  • trzecie światło STOP
  • światła LED
  • światła do jazdy dziennej LED
  • ABS
  • poduszka powietrzna czołowa kierowcy
  • pas bezpieczeństwa kierowcy bez regulacji wysokości
  • aktywny system wspomagania hamowania
  • poduszka powietrzna czołowa pasażera
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • system wspomagania ruszania pod górę
  • ogranicznik prędkości
  • funkcja połączenia alarmowego e-Call
  • poduszki boczne z przodu + poduszki kurtynowe

Na uwagę zasługuje system Media Control – co prawda nie ma ekranu, ale możemy podłączyć swojego smartfona z aplikacją Dacia lub sterować funkcjami samochodu za pomocą przycisków na kierownicy a informacje wyświetlają się na niewielkim ekranie pomiędzy zegarami.

Teraz czas na podsumowanie. Najtańsza Dacia Sandero Essential z 65-konnym silnikiem i klimatyzacją kosztuje 47.600 zł. To wybór dla kierowców, którzy jeżdżą spokojnie i nie szukają w aucie dynamiki, bo wolnossący silnik ma wyjątkowo spokojny charakter. Kilka miesięcy temu testowaliśmy poprzednią wersję Sandero z podobnym napędem i o ile jazda nie sprawia problemów, to rzeczywiście nie jest to mistrz przyspieszania.

Wersja z silnikiem TCE 90, który zapewnia dużo przyjemniejszą jazdę, zaczyna się w cenniku od 49.900 zł, natomiast wersja TCE LPG 100 z fabryczną instalacją gazową to wydatek 50.900 zł.

 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.9 32 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaSandero
Udostepnij5048Tweet3155Udostepnij883
Poprzedni

Nowy mały crossover Citroën CC21 sfotografowany w czasie testów w Szwecji. Jaki model zastąpi?

Następny

Peugeot skazany w Austrii za nadużycia wobec dealerów. Poruszenie w sieci w Polsce

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Peugeot skazany w Austrii za nadużycia wobec dealerów. Poruszenie w sieci w Polsce

Citroën BX w rękach 22-letniej studentki filologii angielskiej: nie wyobrażam sobie innego samochodu

Dni Profesjonalistów: promocja na samochody dostawcze Peugeot. Już od 790 zł miesięcznie!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
13 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Mekes - Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów, ile pali naprawdę?
  • Kolo - Peugeot Manifesto 2015 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne. Tak narodził się 408
  • Kolo - Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Szymon - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Truskawa - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Tomek - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem
  • Polska była o krok od uruchomienia fabryki Renault. Projekt przerwała wojna
  • System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • DS 7 Crossback 180 KM EAT8 – luksusowy SUV po 30.000 kilometrach. Opinie, spalanie, najczęściej używane wyposażenie
  • Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kobiety za kierownicą: pędzą przed siebie na śmierć lub pewne kalectwo
  • Peugeot Manifesto 2015 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne. Tak narodził się 408
  • Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
13
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.