Wirtualny świat Second Life® zaoferuje kibicom stajni i fanom Formuły 1 z całego globu niezwykłą możliwość dołączenia do unikalnej wirtualnej wspólnoty, w której będą mogli dzielić się swoją pasją i entuzjazmem dla tej królewskiej dyscypliny sportu. Wyspa ING Renault F1 będzie umożliwiać nie tylko wyjątkowy interaktywny kontakt, ale stanie się również przestrzenią, w której pasjonaci oraz osoby zainteresowane tym sportem będą się mogli swobodnie spotykać. Jednocześnie podczas wydarzeń, które będą regularnie organizowane podczas Grand Prix, będzie można skorzystać z możliwości interaktywnego kontaktu z zespołem stajni.
Wyspa ING Renault F1 Team ma na celu zaoferowanie pasjonatom oraz amatorom tego sportu wyjątkowej możliwości zapoznania się z jego kulisami. Formuła 1 jest sportem, w którym osiąganie sukcesów wymaga pasji, zaangażowania i zespołowej pracy, a Wyspa ma pokazać odwiedzającym jakie wymagania obowiązują w tej dyscyplinie. Jednocześnie zapewni im rozrywkę i możliwość skorzystania z licznych atrakcji związanych ze sportem samochodowym.
Osią konstrukcyjną wyspy ING Renault F1 Team stał się tor wyścigowy. Wyspa została podzielona na 8 stref, z których każda przedstawia inny aspekt Formuły 1, pozwalając odwiedzającym na przeżycie wspaniałego, interaktywnego doświadczenia.
* Tor: Odwiedzający mogą kupić sobie kombinezon oraz kask, a także odbyć przejażdżkę gokartami, których design jest wyraźnie zainspirowany bolidem F1 Renault – R27. Istnieje możliwość zaproszenia znajomych i zorganizowania wyścigu, aby przekonać się, kto jest najszybszy na torze, a następnie – jak przystało na zwycięzcę – stanąć na podium i przeżyć ceremonię otwierania butelki szampana!
* Konferencja prasowa: Poczuj jak to jest znaleźć się w świetle reflektorów przed tłumem dziennikarzy, jak to się zdarza kierowcom F1 podczas każdego Grand Prix. Odwiedzający mogą również pobrać najnowsze materiały medialne stajni, aby stale być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi teamu.
Można także zostawić wiadomość lub pytanie w Message Centre. Członkowie zespołu będą odpowiadać na te pytania w ramach podcast’ów po Grand Prix lub podczas spotkań kierowców stajni z kibicami, organizowanych po każdym wyścigu.
* Garaż i Pit Lane: Dla całego teamu F1 najważniejszym miejscem jest garaż.
Obejrzyj bardzo realistyczną rekonstrukcję infrastruktury stajni na torze i zobacz, jak ważną rolę podczas weekendu Grand Prix odgrywa praca zespołu. Odwiedzający mogą przyjrzeć się największej atrakcji, czyli zobaczyć jak wygląda bardzo ważny moment tankowania paliwa, a nawet wziąć do ręki pistolet dystrybutora. Będą także mogli wymienić opony. Koncepcja tej strefy umożliwia przekazanie maksymalnej ilości informacji, a jednocześnie oferuje odwiedzającym chwile relaksu w tradycyjnym miejscu na tyłach garażu przy niezniszczalnym ekspresie do kawy!
* Ośrodek F1 i Race Shop: Wyspa ING Renault F1 Team oferuje również możliwość zwiedzenia ośrodka produkcyjnego zainspirowanego w znacznej mierze zakładem w Enstone w Anglii. Można tu z każdej strony zobaczyć bolid R27 i poznać kolejne etapy projektowania oraz produkcji samochodów. Można sobie również zrobić zdjęcie za kierownicą bolidu teamu, który zdobył tytuł mistrza świata. Jest to również idealne miejsce na spotkania z prasą lub publicznością.
* Johnson Human Performance Centre: Przygotowanie fizyczne kierowcy Formuły 1 ma ogromne znaczenie, tak samo jest w Second Life®. Sprawdź swoją kondycję wykonując te same ćwiczenia, co kierowcy podczas przygotowań i oceń swoją sprawność na Reaction Wall. Powalcz o najlepszy wynik w Second Life®.
* Zdalnie sterowane samochody: W firmowym sklepie stajni można nabyć zdalnie sterowane samochody i zorganizować wyścig ze znajomymi, co na pewno dostarczy niezłej zabawy! Cztery osoby mogą rywalizować na torze dla miniaturowych modeli o to, czyj samochód jako pierwszy przekroczy linię mety!
* Trybuny: Na torze znajdują się trzy trybuny, na których można się spotkać, podyskutować i obejrzeć wyścigi gokartów odbywające się na torze. Trybuny nazwano Marcel, Louis i Fernand – ku czci trzech braci Renault.
* Firmowy sklep: Korzystając z wizyty w sklepie, można kupić kilka pamiątek w barwach zespołu! Wydaj kilka linden dolarów na akcesoria, zdalnie sterowane samochody, oraz kaski, które można personalizować, aby stały się rozpoznawalne na torze!
Zapraszamy: Skorzystaj z zaproszenia – rozerwij się, odpocznij, poznaj historię i produkty Grupy Renault i Grupy ING.
Przed inauguracją w dniu 25 maja, udostępnionych zostanie kilka animowanych prezentacji wyspy ING Renault F1 Team. Klipy można pobrać bezpośrednio lub znaleźć na stronie Newsmarket. W celu pobrania plików video należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Clipy można bezpośrednio pobrać z:
W celu bezpośredniego pobrania clipów skorzystaj z poniższych linków i podstępuj zgodnie
z instrukcjami:
http://virtuallife.tv/clients/ING_Renault_F1_Teaser1.zip
http://virtuallife.tv/clients/ING_Renault_F1_Teaser2.zip
http://virtuallife.tv/clients/ING_Renault_F1_Teaser3.zip
Newsmarket
W celu bezpośredniego pobrania clipów Newsmarket skorzystaj z poniższego linku: www.thenewsmarket.com/ing-f1.
Więcej o ING Renault F1 Team…
Od momentu wprowadzenia jedynego w swoim rodzaju modułu telemetrycznego w 2004 roku, ING Renault F1 Team jest pionierem w wykorzystaniu aplikacji on-line w Formule 1. Na oficjalnej stronie zespołu znajduje się dwujęzyczny blog o zakulisowym życiu teamu oraz podcasty i codziennie aktualizowane wiadomości.
W roku 2007 przypada 30-lecie udziału Renault w Formule 1. Trzydzieści sezonów pozwoliło marce na zdobycie 113 zwycięstw, 8 tytułów mistrza świata konstruktorów i 7 tytułów mistrza świata kierowców, a także podwójnych laurów w sezonach 2005 i 2006, w których marka wystawiła własną stajnię. W 2007 roku głównym partnerem zespołu została Grupa ING. Oferuje ona usługi bankowe, ubezpieczeniowe i inwestycyjne ponad 60 mln klientów w 50 krajach.
Najnowsze komentarze