Z okazji Grand Prix Silverstone w górnej części komory silnika Alfy Romeo Stake C43 pojawia się niekonwencjonalna naklejka, informująca wszystkich fanów F1 i wtajemniczonych o znakomitych wynikach w zakresie jakości uzyskanych przez włoską markę w badaniu J.D. Power U.S. Initial Quality Study.
Badania przeprowadzone przez J.D. Power 2023 U.S. IQS (Initial Quality Study) podkreślają niezwykły wynik osiągnięty przez Alfę Romeo, która odnotowała wyraźną poprawę w porównaniu z rokiem 2022.
J.D. Power, światowy lider w dziedzinie analiz konsumenckich, usług doradczych oraz danych i analiz, przeprowadził ankietę wśród klientów Alfy Romeo po 90 dniach posiadania pojazdu na temat problemów, które wystąpiły w ich pojazdach, wyniki są podawane w problemach na 100 pojazdów (PP100) w celu oceny wyników Alfy Romeo.
Alfa Romeo zajęła najwyższe miejsce na podium wśród marek premium i zajmuje trzecie miejsce w branży. W porównaniu z rokiem 2022, Alfa Romeo awansowała o 24 pozycje – to największa poprawa wyników w tegorocznej edycji IQS. Alfa Romeo Stelvio uzyskała również najwyższy wynik wśród dużej liczby konkurentów w segmencie kompaktowych SUV-ów premium.
„Jakość naszych produktów jest dla nas priorytetem. Alfa Romeo jest uznawana na całym świecie za symbol sportowego charakteru, ponadczasowego designu i Made in Italy. Pasja, która wita nas na każdym Grand Prix jest wynikiem historii sportowych sukcesów. Ta historia nadal rzuca swój urok na wszystkie regiony świata; nasze pojazdy są sprzedawane wyłącznie w celu dalszego ekscytowania. To wyróżnienie od J.D. Power napawa nas dumą i nagradza naszą bezkompromisową strategię jakości” – powiedział Cristiano Fiorio, Alfa Romeo F1 Manager.
Najnowsze komentarze