środa, 6 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-06-21
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
442 5
6
383
UDOSTĘPNIEŃ
1.3k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Nowy Peugeot 308 SW od kilku tygodni znajduje się w salonach dealerskich, natomiast premiera prasowa została zorganizowana z pewnym opóźnieniem. I dzisiaj, w dniu, w którym pogoda bardziej przypomina pomieszanie maja z marcem, od czasu do czasu pada a potem świeci słońce, trafiliśmy pod Warszawę do ośrodka Tomasza Kuchara. Akademia Bezpiecznej Jazdy stała się miejscem gdzie próbujemy, jak jeździ najnowszy 308 SW.

Zanim przyjdzie czas na szczegółową relację możemy zdradzić, że warto było czekać. Samochód jest dopracowany, szybki, oszczędny, zbudowany z wysokiej jakości materiałów, które mogłyby z powodzeniem znaleźć zastosowanie w autach klasy wyższej. Peugeot wykonał bardzo dużą pracę, która zaowocowała modelem przyjemnym w prowadzeniu, dobrze wyciszonym i dynamicznym.

Peugeot 308 SW zaczyna się dzisiaj w cenniku od 105.300 zł brutto. Za te pieniądze możemy kupić bogato już wyposażoną wersję Active Pack, która na pokładzie ma między innymi czujniki parkowania z tyłu, centralny ekran dotykowy 10″ wysokiej rozdzielczości, automatyczną dwustrefową klimatyzację, reflektory LED oraz tak lubiany przez Peugeot i-Cockpit. To ostatnie rozwiązanie jest naprawdę świetne, bo zmienia kompaktowego Peugeot w samochód prawie sportowy – zmniejszona kierownica, zegary nad nią, wygodna pozycja jazdy, to lubimy!

Peugeot 308 SW charakteryzuje się też świetnym designem – na zewnątrz jest to może ewolucja w stosunku do poprzednika, w środku zaś nowoczesne, spójne linie kokpitu. Wersja SW może też pochwalić się większą ilością miejsca dla pasażerów z tyłu, co sprawia, że jest dobry wybór rodzinny.

Gama silników obejmuje benzynowe jednostki PureTech 110 KM, PureTech 130 KM – ten drugi może współpracować z automatem, jest też diesel o mocy 130 KM, także z automatem lub manualem a dla miłośników hybryd są dwie wersje: 180 KM oraz 225 KM. Obie oferują ponad 50 kilometrów zasięgu w trybie czysto elektrycznym i znikome zużycie paliwa przy naładowanym akumulatorze. Hybrydy zyskują na popularności, są kraje, gdzie stanowią już 30% sprzedaży albo i więcej. Minusem będzie oczywiście wysoka cena. W przypadku Peugeot oscylująca wokół 160 tysięcy i w górę.

Pełną relację z premiery 308 SW przedstawiamy w najbliższych dniach.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 308Peugeot
Udostepnij153Tweet96Udostepnij27
Poprzedni

Jak przygotować samochód do urlopu latem?

Następny

Stellantis modernizuje dwa centra testowe we Włoszech i USA

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Stellantis modernizuje dwa centra testowe we Włoszech i USA

Renault i Nissan wypłacą odszkodowania za wadliwe silniki 1.2 TCe? Jest pozew zbiorowy

Renault i Minth zbudują fabrykę we Francji

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof - Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Michał Z. - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Dawid - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • seb - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Piotr001 - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • adalb - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • eliza - BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • adalb - Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Anonimowo - Otwarcie zamówień na całą gamę nowego Nissana ARIYA w Polsce – pełny cennik ujawniony
  • Trjku - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku
  • Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii
  • BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?
  • Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 26/2022
  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.