Na początku 2022 roku Dacia rozpoczęła wdrażanie nowej tożsamości w swojej sieci sprzedaży. Marka stara się zwiększyć atrakcyjność i widoczność swoich punktów sprzedaży, jednocześnie zapewniając najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. To bardziej współczesne podejście zaczyna się od odnowionych salonów wystawowych i przyciągających wzrok oznakowań zewnętrznych.
Do listopada 2023 roku nowy wizerunek marki wdrożyło już ponad 1.000 dealerów, a w 2023 r. tempo znacznie wzrosło. W tym roku nowy wizerunek przyjęło ponad 750 placówek w sieci podstawowej, czyli średnio trzy każdego dnia roboczego.
NOWY STYL GRAFICZNY DLA DEALERSTW
Oglądane z zewnątrz salony dealerskie przyciągają wzrok prostą, efektowną grafiką, zaprojektowaną z myślą o płynnej i intuicyjnej obsłudze klienta. Wszystkie elementy oznakowania (flagi, totemy, panele, parkingi itp.) są łatwe do zidentyfikowania. Nadaje to dealerstwom bardziej atrakcyjny wygląd i zachęca odwiedzających do wejścia do salonu.
Kolor khaki zajmuje pierwsze miejsce, dzięki czemu klienci mogą łatwo rozpoznać obecność marki w dowolnym miejscu.
Poznaj ofertę na samochody Dacia w Polsce
W przypadku, gdy salon Dacia jest częścią witryny wielomarkowej Grupy Renault, oznakowanie z wizerunkiem nowej marki wyraźnie wskazuje na obecność marki, kierując klientów do usługi, której szukają.
Patrząc od wewnątrz, nowa tożsamość marki i grafika są równie wyraziste. Podobnie jak oznakowanie zewnętrzne, wystrój wnętrz salonów Dacia prezentuje nową tożsamość wizualną, z literami D i C Dacii złączonymi w logo łańcuszka, symbolizującymi solidne połączenie, oraz nową paletą kolorów odzwierciedlającą ducha marki zachęcającej do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Nowe, elastyczne i przyjazne dla środowiska wnętrze zapewnia bardziej wciągającą podróż klienta, podkreślając jednocześnie cechy marki Dacia: Eco-Smart, Robust & Outdoor, Essential & Cool.
PONAD 1.000 SALONÓW PREZENTUJĄCYCH NOWĄ TOŻSAMOŚĆ MARKI
Do listopada 2023 r. ponad 1.000 dealerów w ponad 30 krajach wdrożyło już nowy wizerunek marki. Wdrożenie rozpoczęło się na zewnątrz w kwietniu 2022 roku i będzie kontynuowane wewnątrz od kwietnia 2023 roku.
Celem jest wdrożenie nowego oznakowania we wszystkich salonach Dacii, tak aby było ono gotowe na organizację premiery handlowej nowego Dustera w czerwcu 2024 roku we wszystkich krajach, w których marka jest obecna. Oznacza to w sumie prawie 2.000 dealerów.
Ciągłe wdrażanie odzwierciedla wartości marki: prostotę, siłę i autentyczność. Nowa tożsamość marki nada nowy impuls ambicjom Dacii.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Dacia
Najnowsze komentarze