Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości Renault

Karawana Maxity

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2011-10-24
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
64
A A
0
big Renault

Renault Maxity, to na naszym rynku pojazd wyjątkowy. Jego dopuszczalna masa całkowita wynosząca od 2,8 do 4,5 t pozwala na wykorzystywanie zarówno w segmencie samochodów dostawczych, jak i ciężarówek. Niezależnie jednak od tego, w którym jest wykorzystany, dysponuje największą ładownością w swojej klasie – nawet 1.820 kg w wersji o DMC 3,5 t! Nawet jeśli odejmiemy od tej wartości masę zabudowy, Maxity pozostaje na tym polu rekordzistą. To zasługa specyficznej konstrukcji pojazdu opartej na podłużnicowej ramie drabinkowej oraz umieszczenia kabiny nad silnikiem (COE) – takiej samej jak w dużych samochodach ciężarowych. Maxity oferowane są jako podwozia z trzyosobową kabiną dzienną oraz z podwójną kabiną załogową, która może przewieźć nawet sześcioosobową brygadę. Do napędu służą silniki wysokoprężne. Te o pojemności 2,5 l o mocy 110 i 130 KM rozwijają maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1.600 obr./min i 270 Nm przy 1.800 obr./min. Najmocniejszy silnik o pojemności 3,0 l osiąga aż 150 KM i oddaje do dyspozycji kierowcy maksymalny moment obrotowy aż 350 Nm przy 1.600 obr./min. Na przełomie roku do oferty zostaną wprowadzone nowe silniki spełniające normę Euro 5 o tych samych pojemnościach, w których moc i moment obrotowy zostały zwiększone o ok. 10 procent.

W „Karawanie” uczestniczą dwa Maxity 150.45/6 (napędzane trzylitrowym silnikiem o mocy 150 KM, dopuszczalna masa całkowita 3,5 t) i dwa Maxity 130.35/6 HD (silniki o pojemności 2,5 l i mocy 130 KM, DMC 3,5 t). Skrót HD oznacza Heavy Duty, czyli pojazd do ciężkich zastosowań, który ma wzmocnione zawieszenie i tylny most, wzmocnione hamulce z ABS i koła o średnicy 16 cali. Dzięki tym ulepszeniom, Maxity bez problemu poradzi sobie w najbardziej wymagających warunkach, jakim muszą sprostać samochody dostawcze.

Peugeot 408 – reklama

Karawana rozpoczęła swoją trasę w krakowskim Eurocompleksie (16.08.-30.08), potem odwiedziła katowicki Tandem Trucks (2.09.-16.09.), kutnowski Polsad (20.09.-4.10.), gdyński oddział Bernard Trucks (6.10.-20.10.), a dalej powędruje do kujawsko-pomorskiego Autosu (24.10.-6.11.), olsztyńskiego Falco (9.11-22.11.) i białostockiego Wimeksu (25.11.-9.12.). – Założeniem projektu pod nazwą „Karawana Maxity” jest umożliwienie handlowcom naszych koncesjonerów pokazanie klientom samochodów z różnymi zabudowami, a także dotarcie do tych potencjalnych użytkowników, którzy jeszcze Maxity nie znają – mówi Mariusz Kowalski, kierownik sprzedaży samochodów gamy lekkiej w Renault Trucks Polska. – Samochody takie jak te uczestniczące w karawanie mają zabudowy skonfigurowane przez nas na podstawie wieloletnich doświadczeń i znajomości polskiego rynku. Wiemy jakie pojazdy są najchętniej wybierane, a to co tu pokazujemy to owoc współpracy ze starannie wyselekcjonowanymi producentami nadwozi, którzy spełniają wysokie wymagania Renault Trucks. Korzystając z „Karawany” handlowcy odbyli już wiele wizyt u klientów, wielu z nich przyjeżdża też poznać Maxity bezpośrednio u dealerów. Zainteresowanie niewątpliwie podnoszą promocyjne warunki zakupu tych pojazdów. Zadbaliśmy o bardzo atrakcyjne pakiety gwarancji na samochody oraz finansowania przez Renault Trucks Financial Services.

Z tej bogatej oferty każdy przedsiębiorca może dobrać pakiet najlepiej spełniający jego oczekiwania, np. 4 lata gwarancji z ograniczeniem przebiegu do 150 tys. km w wariancie EXPANDYS MAXI lub pakiet 4 lata gwarancji z ograniczeniem przebiegu do 200 tys. km w wariancie EXPANDYS STANDARD. Zróżnicowanie ofert jest odpowiedzią na bardzo dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku dystrybucyjnego – szczegółowe dane dotyczące zakresów wariantów EXPANDYS dostępne są u autoryzowanych koncesjonerów Renault Trucks.

Warto przeczytać!

Renault Kwid liderem w badaniu „The Chosen Ones 2025 1 Renault

Renault Kwid liderem w badaniu „The Chosen Ones” 2025

2025-11-16
Nowy Nissan LEAF wyjezdza na drogi. Imponujacy zasieg 622 km zaawansowane technologie i elegancka aerodynamiczna sylwetka 69 Renault

Renault chce ożywić relacje z Nissanem. Zaskakujące rozmowy między firmami

2025-11-16

Test: Nowy Renault Austral Full Hybrid 200 KM oraz Espace Full Hybrid 200 KM. Aż 1100 km zasięgu

2025-11-16

Citroën Xsara HDi kontra Peugeot 306 HDi, Renault Megane dTi oraz Ford Focus Ghia TDi

2025-11-16

Renault Trucks wraz z RTFS przygotowało również unikalną ofertą do tej pory zarezerwowaną dla gamy ciężkiej – preferencyjny 3-letni leasing połączony z 3-letnią gwarancją i obsługą serwisową. W ramach uzupełnienia tej oferty kupujący dodatkowo otrzymuje pełen pakiet ubezpieczeniowy na pierwszy rok, a także preferencyjne stawki ubezpieczenia na kolejne lata eksploatacji. Największą zaletą takiego leasingu jest możliwość dokładnego poznania pełnych kosztów eksploatacji już w momencie podejmowania decyzji, co w obecnych czasach powinno być kluczowe w planowaniu nowych inwestycji w najbliższych latach. Przedsiębiorca, który kupi Maxity musi się martwić w zasadzie tylko o ceny paliwa.

O tym, że „Karawana Maxity” to trafiony pomysł świadczą szybko złożone pierwsze zamówienia. Każdy chętniej kupuje to co może dotknąć i zobaczyć w rzeczywistości, niż tylko na stronie www lub w katalogu. A i sprzedawcom jest wtedy dużo łatwiej zaprezentować pojazd i przekonać do jego zalet klientów. – W naszym regionie Maxity od momentu premiery sprzedaje się znakomicie, a wprowadzenie promocyjnych pakietów z rozszerzonymi gwarancjami i atrakcyjnym finansowaniem jeszcze bardziej przekonuje klientów do składania zamówień – mówi Agata Napiórkowska z działu handlowego gdyńskiego oddziału Bernard Trucks. – U nas na przykład chętnie kupują te pojazdy firmy zajmujące się handlem rybami i ich przetwórstwem. Z tego co wiemy najbardziej podoba się im bardzo duża ładowność i odporność Maxity na ciężkie warunki eksploatacji.

Źródło: Renault Trucks Polska


google news Renault
google preferowane Renault

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

big Renaultbig Renaultbig Renault
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultRenault TrucksMaxity
Udostepnij22Tweet14Udostepnij4
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • peugeot 407 2004 1280 80589c0441359c4e80589a8d30d444fa8f Renault

    Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem

    3551 udostępnienia
    Udostepnij 1420 Tweet 888
  • To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025

    3590 udostępnienia
    Udostepnij 1436 Tweet 898
  • Zamknijcie w cholerę to całe Electromobility Poland!

    2427 udostępnienia
    Udostepnij 971 Tweet 607
  • To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    5266 udostępnienia
    Udostepnij 2106 Tweet 1317

Testy samochodów

renault clio 2023 facelifting hybrid 145 32 scaled Renault
Testy

Test: Renault Clio E-Tech Full Hybrid 145 KM. Piekielnie oszczędna hybryda, jazda o kropelce

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-03
001. Renault Captur II TCe 100 – dojrzalszy i jeszcze bardziej atrakcyjny Renault
Testy

Test: Renault Captur II TCe 100 KM Intens – dojrzalszy i jeszcze bardziej atrakcyjny. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2020-02-04
17. Genewa 2014 Dacia Duster Renault
Testy

Test: Dacia Duster 1.6 105 KM benzyna. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Karolina Piekarska
2021-07-20
01. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 Allure Renault
Testy

Test: Peugeot 308 SW 1.2 130 KM dla rodziny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-06-11
IMG 6922 scaled Renault
Testy

Test: używany Peugeot 301 z LPG 1.6 115 KM – skromny, tani i oszczędny

autor Małgorzata Kozikowska
2020-04-16

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Spowiedź sprzedawcy marki Fiat: Dałem z siebie wszystko… i nie sprzedałem absolutnie nic
  • RRR - Test: Nowy Renault Austral Full Hybrid 200 KM oraz Espace Full Hybrid 200 KM. Aż 1100 km zasięgu
  • Rafał - Czy nowe Renault Twingo 2026 naprawdę przekona klientów? Pułapki mody retro
  • Anonim - To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025
  • Kulson - Francuscy dziennikarze przetestowali DS N°8 na autostradzie. Czy naprawdę przejedzie ponad 500 km?
  • Bodzio - Nowy komfortowy elektryczny SUV Citroën C5 Aircross Comfort Range już w polskich salonach
  • Roman - Czarne chmury nad salonami wielomarkowymi? Domy Stellantis mogą być przyczyną spadków sprzedaży koncernu

Zobacz też

Peugeot Partner Tepee – bliżej vana (ciąg dalszy nastąpił)

Jean-Éric Vergne i Stoffel Vandoorne za kierownicą bolidu GEN3 Evo opracowanego przez DS Performance

Fiat Scudo Onyx z dieslem – wersja limitowana, tylko 100 sztuk i silnik HDi 2.0

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz