Ta nagroda wyróżniła 3008 za jego zalety i koszty utrzymania. To ostatnie bierze pod uwagę cenę zakupu, koszt użytkowania oraz pozostałe walory w okresie 36 miesięcy i 60 tys. km.
Pierwszy z dwóch kompaktowych minivanów wypuszczonych na rynek przez Peugeota w 2009 roku – model 3008 – odniósł duży sukces od premiery w maju, którego światowa sprzedaż osiągnęła 59 tys. sztuk w ciągu ośmiu miesięcy obecności na rynku. Wynik ten przekroczył o 30% najbardziej optymistyczne przewidywania Marki.
Poza tym ten sukces pozwala uruchomić trzecią zmianę w fabryce w Sochaux produkującej model 3008.
Model ten – crossover łączący różne klasy pojazdów, wyposażony w wyjątkowe technologie, oferuje pełną zalet kabinę, jakość wykonania na wysokim poziomie, dynamiczne prowadzenie bez słabych punktów oraz korzystne zużycie paliwa i poziom emisji na poziomie 130 g CO2/km.
Z modelem 3008 oraz ostatnio z modelem 5008, jasno wpisującymi się w strategię podboju, Peugeot dysponuje niezwykle bogatą ofertą w segmencie M1, która pozwala mu odtąd na pokrycie 90% rynku w tym segmencie, względem 75% do tej pory.
Nagroda czasopisma „l’Argus de l’automobile” uzupełnia listę nagród przyznanych modelowi 3008 przez media, wśród których otrzymał m.in. nagrodę „What Car?”, Car of the Year w Wielkiej Brytanii, „Firmenauto” w Niemczech oraz AutoEuropa we Włoszech. Ten medialny sukces został ponadto podkreślony we Francji poprzez badanie prasowe „l’argus”, w którym model 3008 zajął pierwsze miejsce wśród najbardziej medialnych samochodów we Francji w 2009 roku.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze