W poniższej tabelce prezentujemy dane dotyczące październikowej sprzedaży oraz udział poszczególnych modeli w całkowitej sprzedaży marki na polskim rynku.
model |
sztuk |
udział w sprzedaży Citroën Polska |
C1 |
82 |
4,8% |
C2 |
58 |
3,4% |
C3 |
245 |
14,2% |
C4 |
198 |
11,5% |
C5 |
158 |
9,2% |
C6 |
2 |
0,1% |
C8 |
15 |
0,9% |
Xsara Picasso |
136 |
7,9% |
C4 Picasso |
74 |
4,3% |
C-Crosser |
13 |
0,8% |
Berlingo osobowe |
335 |
19,4% |
Berlingo dostawcze |
164 |
9,5% |
Jumpy |
32 |
1,9% |
Jumper |
211 |
12,2% |
W październiku udział rynkowy Citroëna wyniósł 5,72%, zaś z uwzględnieniem sprzedaży narastająco od początku roku osiągnął on 5,24%. W stosunku do października ubiegłego roku sprzedaż w dziesiątym miesiącu wzrosła o przeszło 36%, zaś sprzedaż skumulowana za dziesięć miesięcy była wyższa o ponad 28% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
W oparciu o materiały Citroën Polska
KG
Najnowsze komentarze