Renault Polska rozpoczęło telewizyjną i internetową kampanię reklamową Nowego Renault Megane. Kampania ta inicjuje serię pod hasłem French Excellence, czyli francuska doskonałość. Celem serii kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki, czerpiącej z wieloletniego doświadczenia, znanej z odwagi i innowacyjności.
W spocie Nowego Renault Megane pojawiają się m.in. wieża Eiffla, zamek w Wersalu i projekty metra paryskiego, czyli wybitne dzieła francuskich architektów, które na stałe wpisały się w historię jako prace innowacyjne, odważne i wyprzedzające swoje czasy. Wszystkie filmy z serii French Excellence będą przypominały widzom o osiągnięciach francuskiej myśli technologicznej i dokonaniach francuskich inżynierów, wynalazców i twórców kultury, którzy zdobyli podziw i uznanie na całym świecie. Kontynuacją tej ambitnej drogi jest praca, rozwój oraz dokonania konstruktorów i designerów Renault w postaci nowych modeli. Wysoka jakość i niezawodność samochodów Renault jest potwierdzana w niezależnych rankingach.
Podobnie jak wszystkie nowe modele Renault, gama Megane przyjęła nową, charakterystyczną dla marki stylistykę. Spójność stylistyczną całej gamy podkreśla identyczny przód w wersji hatchback, coupé i grandtour, chociaż nadal każdy z tych modeli zachowuje swój własny charakter. Nowe Renault Megane jest już dostępne w salonach w promocyjnej cenie od 54.250 zł.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze