Peugeot przeprowadził udaną kampanię reklamową na TikToku w Wielkiej Brytanii. Promowano w niej nową gamę samochodów marki. Efekty kampanii przeszły najśmielsze oczekiwania – komentuje wyniki marka.
Nowa gama samochodów oraz potrzeba dotarcia do nowych klientów spowodowała, że Peugeot zwrócił się do TikToka z jasno określonym celem: dotarcie do nowego pokolenia z przekazem o autach z lwem.
Zespół ds. strategii marki TikTok opracował podejście, które konsekwentnie pokazywało markę Peugeot w wybranych grupach docelowych. Pomysł odniósł sukces, przekraczając wszystkie założone wskaźniki i stając się oficjalną inicjatywą obejmującą całą platformę.
Aby zapewnić spójną, natywną i spójną podstawę dla serii bardzo zabawnych, oryginalnych filmów, które były wyświetlane przez 3 miesiące, stworzono oryginalny utwór muzyczny Peugeot. W całej kampanii wyprodukowano też ponad 20 różnego rodzaju treści, aby materiały zawsze były świeże i mogły angażować odbiorców. Kampania przyniosła jedne z najbardziej imponujących wyników, jakie widziały zarówno TikTok, jak i Peugeot – informuje producent.
„Dwa oddzielne badania Brand Lift mierzyły szereg różnych wskaźników w całym okresie kampanii. Zmierzyliśmy trend w podstawowych odpowiedziach od grudnia do lutego, a porównując odpowiedzi grup kontrolnych, zmierzyliśmy ogólny procentowy wzrost pożądanych odpowiedzi w obu badaniach” – powiedział Mark Lynch, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Peugeot UK. – „Przekroczyliśmy wszelkie założenia. Stwierdziliśmy wzrost przychylności o 31% i niesamowity wzrost intencji, aż o 76%. Kampania ustanowiła nowy globalny standard, a nasza współpraca nadal ustanawia nowe precedensy w całej kategorii motoryzacyjnej. W rezultacie planujemy nadal inwestować w tego typu promocję”.
źródło: TikTok
Najnowsze komentarze