Dziś ukazał się trzeci odcinek kończący trzyczęściowy serial dokumentalny „Lancia. La storia di una rinascita”, projekt wideo mający na celu przeniesienie widzów do 27. listopada, rocznicy Lancia, dnia, który wyznacza wejście marki w nową erę. W trzecim odcinku Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia, występuje w roli narratora wraz z dwoma gośćmi: Lucą Fuso, dyrektorem generalnym Cassina i Walterem Mariotti, dyrektorem redakcyjnym Domus.
„Nowa Lancia Ypsilon reprezentuje nowy język projektowania, ponadczasowy, czysty i radykalny design. Nasza przeszłość była doskonałym źródłem inspiracji do wprowadzania innowacji, odkrywania na nowo stylu i redefiniowania sposobu „życia” na pokładzie przyszłych samochodów Lancia. Będą one ucieleśnieniem naszych dwóch kluczowych wartości: „poczucia domu” i „technologii bez wysiłku”. Po raz pierwszy wnętrze samochodu zostało zaprojektowane z inspiracji wnętrzem pięknego włoskiego domu, aby oddać to ciepłe, przyjazne uczucie, typowe dla włoskich domów. Podróż dzielona z Cassiną, doskonałością „Made in Italy” w projektowaniu mebli. I to nie wszystko, interfejs S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) jest wynikiem technologii, która jest prosta, intuicyjna i bardziej ludzka” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Zobacz: Wiadomości ze świata motoryzacji. Codziennie
Trzeci odcinek zabiera widzów w wirtualną podróż przez szczegóły historycznych ikon Lancii, które zainspirowały przyszły design. Podróż, w której odkryjemy czysty i radykalny design, łączący elegancję Flaminii i Aurelii B24 Spider z brutalnymi elementami, takimi jak geometria muskularnych Stratosa i Delty. Tę samą kombinację można znaleźć w koncepcyjnym samochodzie Lancia Pu+Ra HPE, który również prezentuje eklektyczne elementy inspirowane włoską tradycją projektowania wnętrz, dzięki współpracy z firmą Cassina.
Zobacz: Testy samochodów, pomiary, opinie, spalanie
Dobre samopoczucie na pokładzie zawsze było centralnym elementem dla marki Lancia, która projektując wnętrza swoich samochodów, dąży do przekazania typowego dla włoskiego domu ciepłego i przyjaznego uczucia. Ta koncepcja „poczucia domu” przekształca interpretację samochodu z produktu opartego wyłącznie na osiągach w produkt emocjonalny, zmieniając relację z technologią w samochodzie, aby uczynić ją prostą, intuicyjną, ale przede wszystkim ludzką.
Najnowsze komentarze