Wczoraj we Francji wprowadzono do sprzedaży najnowszą odmianę miejskiego autka z kroczącym po masce lwem – Peugeota 108. Autko zadebiutowało na marcowym Salonie Samochodowym w Genewie, a u progu wakacji zostało zaoferowane klientom na rodzimym rynku, wkrótce zaś trafi także do innych krajów. Kampanię reklamową związaną z tą premierą wspiera Lykke Li.
Szwedzka piosenkarka, która najbardziej znana jest z piosenki „I Follow Rivers”, zwraca uwagę na duże możliwości personalizacji Peugeota 108, które świetnie współgrają z tą artystką wielu talentów. Jej osobowość i umiejętności dobrze się komponują z wszechstronnością 108-ki, która – choć mała – potrafi się dobrze dostosować do potrzeb właściciela. W efekcie najmniejszy z Peugeotów może być w pewnym stopniu elementem wyrażenia samego siebie, swoistym przedłużeniem, czy może raczej poszerzeniem człowieka.
Peugeot 107 może być naprawdę wyjątkowym samochodem. Producent oferuje siedem głównych tematów personalizacyjnych, które wzbogaca przeszło 5.000 możliwych kombinacji. To ważne zwłaszcza dla kobiet, które są znaczącą częścią klientów w tym segmencie.
Peugeot wybrał za podkład muzyczny utwór wydany na drugim singlu towarzyszącym płycie Lykke „I Never Learn” zatytułowany „Gun shot”. Mała płyta ukazała się w maju, jest więc także nowością rynkową, podobnie jak 108-ka. Lykke Li pojawia się oczywiście w reklamie samochodu, który z kolei zagości na planie najnowszego teledysku piosenkarki.
Lykke Li wspiera premierę handlową Peugeota 108
KG
Najnowsze komentarze