Małe, szybkie i sportowe

0 5

Dzień w którym postawiliśmy go w szranki przeciwko Clio 172 oraz Ibizie Cupra R, tylko podkreślił jego prymat. W rzeczywistości, gdyby został ujęty w naszym piętnastopojazdowym teście Best Driver’s Car in the Real World’ jestem pewien, że mógłby „wyciąć” 306 GTI-6.

Szybki i dający się kontrolować podczas slalomu, giętki, łagodny i ogromnie przyjemny w prowadzeniu po torze, zasługuje na punkty dodatkowe za czucie i płynną dynamikę. Jakkolwiek mocno przyciśniesz, po prostu przyjmuje to rzadko okazując cokolwiek więcej ponad niedościgłą kontrolę i nieporównywalne z niczym innym zaangażowanie. I chociaż jest najmocniejszy ze „staruszków”, Williamsowi ciągle brakuje ponad 20 KM do Clio 172 i 30 KM do Seata. Nawet pomimo tego, nie trzymał się wcale sporo dalej w testach przyspieszeń i konsekwentnie prześcignął ich czasy na torze testowym.

Pełen tekst artykułu, w którym porównywane są małe samochody sportowe, znajduje się na stronie Świata Clio.

Polecamy!

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o