Podjęcie współpracy z Markiem Kamińskim i jego Fundacją jest częścią nowej strategii marketingowej Peugeot w Polsce. Stanowi również ważny element realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu realizowanej przez markę.
W ramach współpracy Fundacja Marka Kamińskiego otrzyma dwa modele Peugeot 5008 na cele związane ze swoją działalnością. Peugeot Polska przekaże również na rzecz Fundacji 1% wartości sprzedaży modelu 5008 w Polsce w 2010 roku – w ten sposób aktywnie wesprze działania organizacji, pomagając dzieciom spełniać marzenia o normalnym życiu.
„Wybór Marka Kamińskiego na ambasadora marki Peugeot był dla nas jasny od samego początku. Jest to człowiek, który łączy w sobie pasję życia i odkrywania, nie boi się wyzwań i idzie do przodu. Zarazem jest odpowiedzialną głową rodziny i pełnym współczucia, chętnym do pomocy człowiekiem. Jego życiowe podejście jest bliskie wartościom naszej firmy.” – mówi Xavier Crespin, Dyrektor Marketingu Peugeot Polska.
Marek Kamiński jest założycielem „Fundacji Marka Kamińskiego”, która istnieje od 1996 roku, wspierając niepełnosprawne i ciężko chore dzieci w ich marzeniach o normalnym życiu. Sam jako podróżnik, polarnik i odkrywca zmagający się z przeciwnościami losu jest dla wielu ludzi przykładem walki z samym sobą i przeciwnościami losu. Jest też mężem i ojcem – dowodem, że można połączyć swoją życiową pasję z niesieniem pomocy innym i z normalnym rodzinnym życiem. Taki też jest Peugeot 5008 – samochód idealny zarówno do rodzinnych podróży, jak i realizacji zadań w codziennym funkcjonowaniu firmy.
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką, która rozwija ofertę zintegrowanego transportu globalnego realizowanego za pomocą samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej oferty usług serwisowych. Obecny w 160 krajach, dzięki 10.000 punktom kontaktowym, Peugeot łączy na całym świecie wymagania techniczne i emocje. Silny dzięki 200-letniemu doświadczeniu, Peugeot odświeża w 2010 swoje linie stylistyczne i tożsamość wizualną, uzupełnia swoją ofertę transportową oraz potwierdza międzynarodowe ambicje. Marka kontynuuje swój rozwój dzięki kolejnym premierom: modelu RCZ, samochodu pozaseryjnego, modelu i0n, samochodu w 100% elektrycznego, modelu 408 w Chinach oraz trzem nowym modelom przeznaczonym na rynki Ameryki Łacińskiej.
Marek Kamiński – urodzony w 1964 r. w Gdańsku, podróżnik, polarnik i przedsiębiorca. Pierwszy na świecie zdobył w jednym roku dwa bieguny Ziemi, zasłynął także z podróży na bieguny z niepełnosprawnym chłopcem, Jasiem Melą. Studiował filozofię. Założyciel fundacji swojego imienia, która wspiera osoby dotknięte przez los. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Podróżnik prowadzi swój blog na: www.marekkaminski.com.
Fundacja Marka Kamińskiego (www.kaminski.pl) od 1996 organizuje pomoc dla dzieci z domów dziecka, rodzin zagrożonych oraz dzieci niepełnosprawnych i cierpiących na poważne, często nieuleczalne choroby. Jest inicjatorem i koordynatorem programów edukacyjnych i zajmuje się promocją działań proekologicznych. Do najważniejszych projektów realizowanych przez Fundację należą „Nadzieja dla serc” i „Klub Odkrywcy Dobra”. Do klubu może zapisać się każdy. Członkowie klubu wspierają rehabilitację dzieci chorych, potrzebujących wsparcia i odbywają regularne (minimum jedno rocznie) spotkania z Markiem Kamińskim. Minimalna składka członkowska wynosi jedynie 10 zł miesięcznie – bo tak niewiele może zdziałać tak wiele…
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze