Wzrosty cen dotykają wszystkie marki samochodowe. Kilka lat temu za sto tysięcy można było kupić samochód klasy średniej. Nawet auta klasy budżetowej, takie jak Dacia, podrożały. Jaki model Dacii jest najdroższy?
Dacia Duster to popularny w Polsce SUV, który jest niezwykle chętnie kupowany przez klientów indywidualnych. Najnowsza odsłona tego samochodu zachowuje modny kształt SUVa, oferuje poprawione wnętrze i bogatszą listę wyposażenia.
Najdroższa wersja Dustera wyposażona jest w silnik diesla. Można go mieć wyłącznie wyłącznie w topowej odmianie Journey, która w standardzie oferuje zestaw Media Nav, automatyzną klimatyzację, kamerę cofania i aluminiowe felgi. Najdroższa wersja w gamie Journey to właśnie ta z dieslem i napędem 4×4.
Zobacz: Nowe samochody Dacia
Dacia Duster 4×4 dCi 115 KM Journey zaczyna się w cenniku od 99.300 zł. Stąd już bardzo blisko do magiznej granicy stu tysięcy złotych. Wystarczy teraz dodać modny pomarańczony lakier (+2700 zł), bezkluczykowy dostęp nazyuwany w Dacii Keyless Entry (+1000 zł), koło zapasowe (+700 zł), system czterech kamer (+1100 zł) oraz podgrzewanie przednich foteli (+1000 zł) by szybko dojść do kwoty 105.500 zł. Tyle właśnie dzisiaj kosztuje najdroższy Duster.
Zobacz: Dacia Duster 150 KM
Wyposażenie takiego auta obejmuje
- obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″
- szyby tylne przyciemniane
- felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Tergan
- nawigacja Media Nav i mapa Europy Wschodniej – wersja rozszerzona
- komunikaty w języku polskim
- funkcja replikacji telefonu komórkowego
- 3 letnia subskrypcja map
- tapicerka materiałowa z białymi przeszyciami i logiem Duster
- centralny zamek
- szyby tylne regulowane elektrycznie
- szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
- oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
- kierownica pokryta skórą ekologiczną
- kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
- nawiew powietrza na tył
- konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
- światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
- lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
- światła do jazdy dziennej LED
- światła przeciwmgłowe
- komputer pokładowy
- kryterium techniczne dotyczące pasów
- wskaźnik zmiany biegów
- tryb ECO
- HDC – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (dla wersji 4×4)
- system wspomagania parkowania tyłem
- klimatyzacja automatyczna
- ABS
- układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
- czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
- przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
- poduszki przednie boczne i kurtynowe
- system monitorowania martwego pola (BSW)
- system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
- regulator-ogranicznik prędkości
- system kontroli ciśnienia w oponach
- tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
Wszystkie nowe Dacie mają fabrycznie ograniczoną prędkość do 180 km/h.
Najtańszy Duster zaczyna się w cenniku od 67.800 zł.
Najnowsze komentarze