Dacia Sandero to najpopularniejszy w Europie samochód z silnikiem spalinowym. Co otrzymamy za 62.900 zł, które producent życzy sobie za najtańszą wersję?
Dacia Sandero od wielu miesięcy jest europejskim liderem sprzedaży wśród aut spalinowych. Niska cena, połączona z nowoczesnym wyglądem i praktycznością powodują, że wybiera ją wiele osób. W najtańszej wersji ma do zaoferowania dobrze sprawdzający się w tym nadwoziu silnik TCE o mocy 90 KM, który rozpędza auto w 12,3 sekundy do setki.
Sandero, mimo miejskiego charakteru, jest autem dość przestronnym: ma 4088 mm długości, 1785 mm szerokości, rozstaw osi wynosi rozsądne 2604 mm a bagażnik ma 328 litrów pojemności. Wnętrze jest wygodne i chociaż w podstawowej wersji dość ubogo wyposażone, to można w nim wygodnie jechać w cztery osoby.
Cena podstawowej wersji Sandero wynosi 62.900 zł. Za te pieniądze otrzymamy auto w kolorze białym, z 15″ felgami stalowymi. Wiele rzeczy jest uproszczonych – mamy tu analogowe zegary, niewielki wyświetlacz wskaźników 3,5″, ręczne lusterka, ale są światła LED czy przednie szyby elektryczne. Nie ma natomiast klimatyzacji – ją można dostać dopiero w wersji Expression za 69.400 zł.
Skonfiguruj swoją Dacię Sandero teraz
Pełna specyfikacji samochodu:
-
stalowe obręcze kół 15″
-
lusterka boczne regulowane ręcznie od wewnątrz za pomocą pokrętła
-
komputer pokładowy
-
zestaw wskaźników TFT 3,5″
-
system multimedialny Media Control (radio DAB, 2 głośniki, Bluetooth, 1xUSB, aplikacja DMC)
-
centralny zamek
-
niska konsola środkowa z otwartym schowkiem bez podłokietnika
-
tapicerka materiałowa
-
światła automatyczne, wycieraczki manualne
-
tapicerka materiałowa czarno-grafitowa
-
kryterium techniczne SRANCF
-
tylne oparcie kanapy składane 1/3 i 2/3
-
szyby tylne otwierane ręcznie
-
szyby przednie regulowane elektrycznie
-
kierownica z pianki
-
kierownica z regulacją wysokości
-
światła do jazdy dziennej LED
-
światła LED
-
automatyczna blokada drzwi po ruszeniu
-
system ogrzewania z cyrkulacją powietrza
-
ABS
-
poduszka powietrzna czołowa kierowcy
-
pas bezpieczeństwa kierowcy bez regulacji wysokości
-
aktywny system wspomagania hamowania
-
poduszka powietrzna czołowa pasażera
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
ESP z systemem wspomagania ruszania pod górę
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
funkcja połączenia alarmowego e-Call
-
poduszki boczne z przodu + poduszki kurtynowe
Najnowsze komentarze