Citroën reklamował swój flagowy model DS w różny sposób. Jedną z metod było przemówienie do wyobraźni i połączenie świata motoryzacji i motorowodniaków.
Citroën Safari kombi nie poddaje się nawet pod wielkim obciążeniem. Jego podłoga pozostaje na równym poziomie z podłożem, nawet z ciężkim ładunkiem z tyłu. Prawie każdy inny samochód ugiąłby się na swoich sprężynach, ale Safari nie ma sprężyn, zamiast tego posiada zawieszenie hydropneumatyczne! W tym systemie Citroëna płyn hydrauliczny i azot współdziałają ze sobą, dzięki czemu samochód reaguje – automatycznie – zarówno na obciążenie, jak i na nawierzchnię drogi.
Zobacz: testy samochodów Citroëna. Pomiary, opinie, spalanie
Można również zwiększyć prześwit DS za pomocą dźwigni wewnątrz samochodu, co pozwala na jazdę po nierównych drogach lub polach, a także na jazdę na krótkich dystansach przez bardzo gęste błoto lub śnieg Oprócz unikalnych zalet zawieszenia, Safari oferuje wszystkie inne zalety dużego samochodu kombi a dodatkowo także znakomity wygląd i łatwe prowadzenie. Oraz uczucie latającego dywanu… Bezcenne!
Citroën Safari jest 7-miejscowy, a Familiale nawet 8-9-miejscowy. Oba mogą przewozić ciężkie ładunki a po złożeniu tylnych siedzeń – oferują ogromną przestrzeń do przewożenia długich, wysokich lub szerokich bagaży. A jeśli masz coś więcej to mamy nawet bagażnik dachowy!
Zapraszamy do dealerów Citroëna. Poznaj świat niezwykłego komfortu i praktycznych możliwości najlepszej francuskiej technologii – zachęcam Citroën w swojej reklamie.
Reklama pochodzi z 1973 roku z brytyjskiego czasopisma Autocar.
Najnowsze komentarze