Transmitowany na żywo odcinek specjalny na ulicy Karowej zakończył pięćdziesiątą, jubileuszową edycję stołecznego Rajdu Barbórka. W zawodach wzięli udział zawodnicy NEO-Petroeltech Rally Teamu – Jan Chmielewski oraz Jakub Gerber. Krakowsko-poznańska załoga w Citroënie DS3-R3T zakończyła rajd na pierwszym miejscu w klasie 2, a na mocno obsadzonym odcinku Karowa uplasowała się na wysokim dziewiątym miejscu w klasyfikacji generalnej oraz pierwszym wśród samochodów z przednim napędem.
Jan Chmielewski: Udanym startem w Barbórce zakończyliśmy sezon 2012 w sportach motorowych. To był mój szósty start w tej imprezie – i szósty awans do wielkiego finału na Karowej. Mimo priorytetu PZM, który gwarantował nam start na wieczornej próbie Karowa, postanowiliśmy trzy poranne odcinki specjalne przejechać na sto procent własnych możliwości, czego efektem był komplet oesowych zwycięstw w klasie 2. Odcinek na Karowej, rozgrywany przy blasku niezliczonych fleszy i „pod okiem” kamer telewizyjnych oraz tysięcy kibiców ukończyliśmy z dziewiątym czasem, zostawiając w tyle wiele mocniejszych samochodów czteronapędowych. To rezultat, o którym nawet nie marzyliśmy i miejmy nadzieję, że w nadchodzącym sezonie 2013 będziemy mieli nie mniej powodów do radości, niż w tym, który właśnie się zakończył. Naszą postawą podczas Barbórki chcieliśmy podziękować wszystkim, którzy nas w zakończonym sezonie wspierali, na czele z nieocenionymi sponsorami, członkami zespołu oraz wiernymi kibicami. Do zobaczenia w sezonie 2013!
Jakub Gerber: Pracowity sezon 2012 przeszedł do historii. Jubileuszowa, 50. Barbórka stała się tym końcem, który wieńczy dzieło. Gdyby frekwencja z Rajdu Barbórka znalazła swoje pełne odbicie w listach zgłoszeń rund RSMP, to mielibyśmy jedną z najlepiej obsadzonych lig rajdowych w Europie. Tak medialnego show, jakie odbywa się na ulicy Karowej też wielu może nam pozazdrościć. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy być częścią tego widowiska, kończąc przy tym rajd z satysfakcjonującym wynikiem.
Sponsorami startu w 50. Rajdzie Barbórka byli: dystrybutor narzędzi marki NEO, firmy PETROELTECH, WESEM, BITUM LOGISTIC, M-CARS DEALER BMW, PIAST oraz HILTON WARSAW HOTEL & CONVENTION CENTRE, a patronat medialny sprawowało Radio RMF FM i magazyn „Eurostudent”.
źródło: NEO-Petroeltech Rally Team
Najnowsze komentarze