Dacia wprowadziła do sprzedaży model Duster Extreme. Ten nowy poziom wyposażenia zawiera w zasadzie wszystko poza podgrzewanymi fotelami. Cena SUV-a zaczyna się od 90.550 zł
Duster to SUV, który jest jednym z najchętniej kupowanych aut w Polsce przez klientów indywidualnych. Doceniają znakomity stosunek ceny do możliwości, niską utratę wartości oraz bardzo niskie koszty eksploatacji. Oferowane są napędy od 100 do 150 KM, benzynowe, LPG i silnik wysokoprężny i napęd 4×4. Jest też mocna jednostka benzynowa z automatem.
W wersji Extreme mamy dwie odmiany z napędem 4×2 i dwie z napędem 4×4.
Do wyboru są silniki diesla, benzynowy i zasilany LPG. Jak wyglądają ceny poszczególnych wersji?
- Dacia Duster ECO-G 100 KM 4×2 LPG – 90.550 zł
- Dacia Duster blue dCi 115 KM 4×4 – 107.800 zł
- Dacia Duster TCe EDC 150 KM 4×2 – 108.300 zł (automat)
- Dacia Duster TCe 150 KM 4×4 – 110.300 zł
Nowa Dacia Duster Extreme dostępna jest w następujących kolorach:
- biel alpejska,
- szary comete,
- zielony cedr,
- khaki lichen.
- szary urban,
- czarna perła
To tak zwane kolory ziemi – stonowane, nawiązujące do ducha przygody. Nie ma w tej palecie kolorów jaskrawych, jak pomarańczowy. Kolory , poza białym, wymagają dopłaty 2.700 zł.
Duster oferowany jest z 17″ felgami Tergan lub Tergan Black (bez dopłaty).
We wnętrzu znajdziemy tapicerkę materiałową łączona z powłoką microcloud.
Wyposażenie standardowe Dacia Duster Extreme obejmuje:
- klimatyzację automatyczną
- nawigację Media Nav i 3 letnia subskrypcja map
- mapa Europy Wschodniej – wersja rozszerzona
- funkcja replikacji telefonu komórkowego Android Auto i Apple Car Play
- system Multiview Camera
- Keyless Entry – system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania silnika
-
szyby tylne przyciemniane
-
2 gniazda USB do ładowania z tyłu
-
komunikaty w języku polskim
-
centralny zamek
-
szyby tylne regulowane elektrycznie
-
szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
-
oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
-
kierownica pokryta skórą ekologiczną
-
kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-
nawiew powietrza na tył
-
konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
-
fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
-
światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
-
lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
-
światła do jazdy dziennej LED
-
światła przeciwmgłowe
-
ograniczenie prędkości do 180 km/h
-
komputer pokładowy
-
wskaźnik zmiany biegów
-
system wspomagania parkowania tyłem
-
tryb ECO
-
poduszki przednie boczne i kurtynowe
-
ABS
-
układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
-
czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
-
możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
-
przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
-
tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
-
system monitorowania martwego pola (BSW)
-
ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
system kontroli ciśnienia w oponach
-
antena w kształcie „płetwy rekina”
-
lusterka w kolorze brązowy copper
-
osłona podwozia z przodu i z tyłu w kolorze chrom satynowy
-
modułowe relingi dachowe
Zobacz testy i opinie na temat Dacii Duster oraz innych modeli marki.
Dacia Duster Extreme to obecnie najwyższy poziom wyposażenia. Dopłaty w nim wymagają jedynie podgrzewane fotele (700 zł) oraz koło zapasowe (700 zł) zamiast zestawu naprawczego.
Samochód można skonfigurować tutaj.
Najnowsze komentarze