Nowa Dacia Duster, którą wprowadzono do oferty na rumuńskiej platformie sprzedaży elektronicznej, rozchodzi się jak świeże bułeczki. Pierwsze 200 egzemplarzy wystawionych przedpremierowo rozeszło się w mgnieniu oka – informuje producent.
W ciągu zaledwie 3 miesięcy aż 4.500 klientów zarezerwowało online model Dacia na stronie vanzari.dacia.ro, internetowej platformie sprzedażowej marki. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, liczba klientów online wzrosła o 50%. Modele z dużą liczbą zamówień to nie tylko Dacia Duster, ale też Sandero, w tym model Stepway, oraz Logan, nadal bardzo w Rumunii popularne.
Ponad 3.000 klientów skorzystało z ofert specjalnych dostępnych podczas drugiej edycji „Sezonu Dacia” (25 stycznia – 15 marca. Platforma e-commerce stała się również ważnym kanałem wprowadzania na rynek nowych modeli. Przykładowo, na początku roku klienci zainteresowani zakupem nowej Dacii Duster mogli wziąć udział w przedsprzedaży pierwszych 200 sztuk tego modelu. Rozeszły się one w błyskawicznym tempie.
Dacia rozwija sprzedaż internetową wychodząc z założenia, że coraz więcej osób chce po prostu wygodnie kupić auto. Platforma sprzedaży umożliwia nie tylko wybranie samochodu, ale też wybór formy finansowania oraz określenie sposobu dostawy. Producent pracuje już nad rozwojem funkcjonalności, bazując m.in. na uwagach zgłaszanych przez klientów oraz pomysłach działu rozwoju sprzedaży.
Zobacz: Dacia Duster III – polski cennik i wyposażenie
Wirtualny salon blisko wspólpracuje z siecią dealerów, którzy obsługują zamówienia elektroniczne a później serwisują samochody.
Najnowsze komentarze