Aby zapewnić marce dynamiczny rozwój, od 9. lipca wprowadzono nową organizację.
– Kraje i filie europejskie: Frédéric Banzet
– Francja: Jean Jacquemart
– Hiszpania*: Alfredo Vila Blanco
– Włochy: Alain Favey
– Niemcy: Christophe Musy
– Wielka Brytania: Xavier Duchemin
– Filie i importerzy spoza Europy: Jean-Louis Chamla
– zarządzanie: Christian Carsalade
– marketing: Xavier Chardon, który obejmie funkcję dyrektora ds. komunikowania, metod marketingowych i wizerunku marki
– jakość, satysfakcja klientów i organizacja: Régine Le Dinh
– sprawy personalne: Gilles Camincher
zostały podporządkowane dyrektorowi generalnemu.
* Po 28 latach pracy dla marki Citroën w Hiszpanii i w Europie, Magda Salarich (wspominaliśmy o niej przy okazji opisywania plebiscytu organizowanego przez polski miesięcznik „Twój Styl”) odchodzi z Grupy PSA, w pełnym porozumieniu z Zarządem.
Dzięki kompletnej, spójnej i atrakcyjnej gamie modeli, dobrym wynikom handlowym w pierwszym półroczu 2007, tej nowej organizacji i projektowi CAP 2010 Grupy PSA, Citroën posiada wszelkie atuty, aby przyspieszyć swój rozwój.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze