Nowy Citroën C3 IV generacji został wyjątkowo dobrze przyjęty przez polskich dziennikarzy. Wśród opinii dominują pozytywne określenia, chwalona jest przestrzeń na pokładzie i komfort.
Kilka dni temu byliśmy na premierze nowego Citroën C3 IV generacji. Okazuje się, że model ten spodobał się polskim dziennikarzom, którzy wypowiadają się o nim w samych superlatywach.
„Wreszcie elektryk w korzystnej cenie i z dużym zasięgiem” pisze Auto Świat w swojej relacji z premiery. „Tak, jak jego przodek, Citroën 2CV ma nie tylko zapewniać wygodną jazdę przy akceptowalnych osiągach, lecz także nie kosztuje szokująco dużo. Co ważne samochód będzie można mieć w jeszcze niższej cenie, gdy od 2025 r. wybierze się wersję z mniejszym zasięgiem. Dla tradycjonalistów przewidziano Citroena C3 ze spalinowym napędem.”.
„Na żywo pozytywnie mnie zaskoczył” – to z kolei wrażenia autora serwisu Tabletowo.pl. „Miałem okazję zobaczyć go na żywo i sprawdzić materiały, a także jakość wykonania. Po zajęciu miejsca pomyślałem „tutaj jest całkiem miło, a pozycja za kierownicą wydaje się być poprawna”. Spodobała mi się również kierownica – ma gruby wieniec i dobrze leży w dłoniach. Na żywo Citroen e-C3 okazał się samochodem lepszym niż oczekiwałem. Jasne, mogłem sprawdzić tylko jakość wykonania, a także zobaczyć jego design, ale muszę przyznać, że pod tym względem zapowiada się obiecująco.”
„Ładne wizualnie, ładnie wykończone, sympatyczne i całkiem przestronne auto” – to z kolei opinia Elektrowóz.pl. „Na zewnątrz nie znaleźliśmy ani jednego miejsca, przy którym dałoby się westchnąć 'Ha, widać, że przyoszczędzili’. Citroen musi się cieszyć bardzo dużą swobodą w koncernie Stellantis, bo e-C3 dosłownie zabija Jeepa Avengera. Jak na segment elektryczny Citroen jest przestronny, ładnie lub przynajmniej akceptowalnie wykończony, prezentuje się wyśmienicie. Nie wiemy, jak jeździ, producent chwali się komfortem zawieszenia i komfortem foteli – to będzie dopiero do sprawdzenia. W każdym razie: po statycznej prezentacji doszliśmy do wniosku, że nie ma elektryka segmentu B z lepszym stosunkiem możliwości do ceny.”
Szczegółowe wrażenia z premiery nowego C3 znajdziecie tutaj.
Najnowsze komentarze