Ville de France – tak nazywa się nowy salon Citroëna w Rondonópolis w regionie Mato Grosso w Brazylii. Inwestycja pochłonęła 2,5 miliona reali i pozwoliła stworzyć 17 nowych miejsc pracy.
„Citroën Ville de France w Rondonópolis wyznacza nowe standardy w zakresie sprzedaży nowych samochodów w zachodnim regionie naszego kraju w oparciu o nasze doświadczenia w Cuiabá, Vargem Grande i Sinop” – twierdzi Manoel Guedes, dyrektor firmy, która otworzyła nowy obiekt.
Obiekt ma łączną powierzchnię 5.300 m² i firma zamierza w nim sprzedawać 300 nowych aut rocznie, a do tego około 250 samochodów używanych, ale relatywnie nowych. Zwiększy to znacząco obroty firmy, która w roku bieżącym planuje sprzedać we wszystkich swoich salonach 800 nowych i 700 używanych aut Citroëna.
W tym roku w Brazylii powinno ruszyć siedem nowych salonów sprzedaży Citroëna. W efekcie na koniec 2014 roku będzie ich 182, co pozwoli objąć zasięgiem 80% kraju.. Rok później sieć ma liczyć 203 obiekty dealerskie.
Rozwój sieci postępował będzie głównie w rejonach północnych o północno-wschodnich, które charakteryzują się najbardziej dynamicznym rozwojem na tle całego kraju, ale nie tylko tam. W najbliższych miesiącach Citroën zamierza otworzyć swoje salony w takich miastach, jak Barreiras, Luiz Eduardo Magalhães i Itabuna w regionie Bahia, Cacoal w Rondônii, Marabá w Pará, czy Imperatriz w Maranhão. Do końca 2015 roku ma też się zakończyć rewitalizacja dotychczasowych obiektów, która dostosuje je do nowych standardów obsługi, ale i wizualizacji salonów.
Atrakcją uruchomienia salonu w Rondonópolis była prezentacja Citroëna C4 Lounge. To najświeższa premiera marki w Brazylii i trzeba przyznać, że samochód ów cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Wprowadzony na rynek w październiku 2013 roku jest chętnie wybieranym samochodem. W ciągu czterech miesięcy sprzedaży zamówiono ponad 4.000 egzemplarzy, w samym tylko styczniu dostarczając klientom 835 sztuki C4L. Nic dziwnego, że samochód ten otrzymał tytuł Najlepszego Sedana w Brazylii (magazyn „Car & Driver”), czy Samochodu Roku wg „Car Magazine”.
Prawdziwym bestsellerem w gamie Citroëna jest też nowe C3. W styczniu sprzedano 2.991 egzemplarzy, a od chwili wprowadzenia na rynek w sierpniu 2012 roku sprzedaż przekroczyła 46.500 sztuk. Auto ma 7% udziału w swoim segmencie brazylijskiego rynku.
Dobrze sprzedają się też mikrovany z rodziny C3Picasso/Citroën Aircross. Coraz większe uznanie zdobywa także gama DS. Wygląda więc na to, że nie tylko Ville de France, ale i inne salony Citroëna będą miały co robić w nadchodzących latach. I bardzo nas to cieszy.
Citroën rozbudowuje brazylijską sieć sprzedaży
KG; zdjęcia: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze