wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Nowy Espace we Francji od 34.200 euro (update)

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2015-01-13
w Wiadomości
Czas czytania 6 minut
22 2
8
20
UDOSTĘPNIEŃ
68
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Nowy Peugeot 408 SW – czy wersja kombi miałaby sens?

Renault na Le Mans Classic 2022

Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!

Renault podał przed kilkoma dniami informacje związane z cenami i wyposażeniem Nowego Espace na rodzimym rynku. Przewidziano cztery wersje wyposażeniowe, w gamie znajdą się silniki wysokoprężne o mocach 130 i 160 KM oraz 200-konny benzyniak. W przypadku tej ostatniej jednostki napędowej Francuzi doliczyć będą musieli jeszcze dodatkowych 250 euro za emisję dwutlenku węgla.

Nowe Renault Espace trafi na francuski rynek wiosną, ale klienci już mogą się przymierzyć do cennika i sprawdzić, czy zamawiać już, czy oszczędzić jeszcze parę euro i kupić lepszą wersję ;-) My w Polsce jeszcze tego dylematu nie mamy, a ja osobiście nie tylko tego związanego z czasem oczekiwania, ale i z gotówką ;-)

Wszystkie wersje Nowego Espace oferowane będą z siedmioma miejscami na pokładzie. Już podstawowa wersja, dostępna zresztą wyłącznie z silnikiem wysokoprężnym, będzie bardzo dobrze wyposażona, więc na cenę trzeba patrzeć przez pryzmat wyposażenia. Nie gwarantuję Wam jednak, że specyfikacje na polski rynek będą takie same, jak na francuski.

Standardem (czyli w wersji Life) we Francji będą np. światła Full LED PURE VISION, 18-calowe felgi ze stopów lekkich, panoramiczna przednia szyba Lumière, funkcja One-Touch umożliwiająca łatwe składanie siedzeń drugiego i trzeciego rzędu, nowy system R-Link2® połączony z systemem multimedialnym z nawigacją TomTom® (z mapami Europy) oraz ekranem o przekątnej 8,7”, złączami Bluetooth®, jack i USB oraz przednie, tylne i boczne czujniki parkowania. Do tego dochodzą takie oczywistości jak ABS, ESC, wspomaganie ruszania pod górę Hill Assist, czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, automatyczne światła i wycieraczki, automatycznie ryglowany centralny zamek, mocowania Isofix, elektryczny hamulec postojowy, tempomat, ogranicznik prędkości, komputer pokładowy, monitoring ciśnienia w oponach, zestaw naprawczy zamiast koła zapasowego. Standardem będą też aktywna kontrola trakcji i ESM (Energy Smart Management). Nie zabraknie automatycznej dwustrefowej klimatyzacji z odrębnym nawiewem na tył, karty Hands Free wzbogaconej o włączanie świateł głównych, gdy auto wykryje kartę w pobliżu, elektrycznie sterowanych, automatycznych szyb w przednich i tylnych drzwiach wyposażonych w blokadę antyprzytrzaskową, automatycznego lusterka wewnętrznego z funkcją dzień/noc, elektrycznie składanych, regulowanych i podgrzewanych lusterek zewnętrznych, niezależnie regulowanych foteli z tyłu, regulowanych na wysokość foteli przednich, czy sterowania podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy. Za dźwięk odpowiadał będzie system Arkamys® z ośmioma głośnikami. O stylistyce nie będę pisał, ale biednie też nie będzie. Nawet dywaników nie trzeba będzie wypraszać u dealerów ;-)

Decydując się na odmianę Zen otrzymacie dodatkowo Pakiet Bezpieczeństwo (system aktywnego hamowania w sytuacji awaryjnej oraz alarm o niebezpiecznym dystansie względem poprzedzającego samochodu), Visio System Pack (m.in. alarm o niezamierzonym przekroczeniu linii, sygnalizacja samochodu w tzw. martwym polu itp.), dwusprzęgłową skrzynię EDC o sześciu, bądź siedmiu przełożeniach, kamerę cofania oraz system Renault Multi-Sense® (o nim za chwilę), slot na kartę SD, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień i funkcją masażu oraz fotel pasażera z regulacją podparcia lędźwiowego odcinka kręgosłupa.

Renault Multi-Sense®, to ciekawy układ. Oferuje cztery zaprogramowane i jeden indywidualny program dostosowany do nastroju i oczekiwań. Przewidziano tryby ‘Eco’, ‘Comfort‘, Neutral’ oraz ‘Sport’, a także ‘Perso’, który można konfigurować według własnych preferencji. A za co odpowiada Renault Multi-Sense®? Nie tylko za atmosferę wpływającą na komfort, ale i za reakcje samochodu. Można w ten sposób zmieniać reakcje silnika, ustawienia skrzyni biegów (dotyczy tylko EDC), siłę wspomagania układu kierowniczego, kalibrować podwozie 4Control (opcja w wersjach Zen i Intens), a do tego wybierać kolor podświetlenia kabiny (5 wariantów – zielony, niebieski, biały, czerwony, fioletowy), kolorystykę i zawartość wyświetlanych na desce rozdzielczej informacji, dźwięk silnika, intensywność i częstotliwość masażu oraz ustawienia klimatyzacji.

Jeśli klient zdecyduje się na wspomnianą przed chwilą wersję Intens, to otrzyma dodatkowo do tego, co w Zen, Pakiet Miejski (Asystent Parkowania i elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika) oraz Pakiet Technologiczny (aktywny tempomat i head-up display). Do tego dochodzą podgrzewane siedzenia przednie, elektrycznie sterowany fotel pasażera z funkcją masażu oraz skórzana tapicerka.

Topowa wersja Initiale Paris wyposażona będzie dodatkowo w układ 4Control (cztery koła skrętne, aktywne tłumienie nierówności), zagłówki ‘Relax’, rolety w drzwiach przy drugim rzędzie siedzeń, dziesięć różnych ustawień foteli przednich (w tym osiem ustawianych elektrycznie), w tym zmiennej długości siedzisko, laminowane szyby boczne poprawiające komfort akustyczny, system audio Bose® Surround System z dwunastoma głośnikami i aktywną kontrolą szumów, skórzaną tapicerkę i 19-calowe felgi o wzorze Initiale Paris.

No a teraz czas na cennik:
Life Energy dCi 130 ze skrzynią manualną 6-biegową – 34.200 euro
Zen Energy TCe 200 EDC7 – 37.700 euro
Zen Energy dCi 160 EDC6 – 39.200 euro
Intens Energy TCe 200 EDC7 – 40.800 euro
Intens Energy dCi 160 EDC6 – 42.300 euro
Initiale Paris TCe 200 EDC7 – 44.800 euro
Initiale Paris Energy dCi 160 EDC6 – 46.300 euro

 

I jeszcze ceny opcji:
– Pakiet Miejski – dla wersji Zen – 770 euro;
– Pakiet 4Control – dla wersji Zen i Intens – 1.700 euro;
– Pakiet Skórzany* – dla wersji Zen – 2.500 euro;
– Pakiet Zimowy** – dla wersji Intens i Initiale Paris – 550 euro;
– Visio System Pack – dla wersji Life – 500 euro;
– Pakiet Bezpieczeństwo – dla wersji Life – 500 euro;
– Pakiet Technologiczny – dla wersji Zen – 850 euro;
– roletki przeciwsłoneczne w drugim rzędzie – dla wersji Life, Zen i Intens – 180 euro;
– 19-calowe felgi ze stopów lekkich z efektem diamentowym- dla wersji Zen i Intens – 700 euro;
– kamera cofania – dla wersji Life – 250 euro;
– Bose Surround System – dla wersji Zen i Intens – 800 euro;
– panoramiczny elektrycznie sterowany szklany dach z zasłoną przeciwsłoneczną – dla wersji Zen, Intens i Initiale Paris – 1.100 euro;
– lakier metalizowany – dla wszystkich wersji – 720 euro;
– lakier metalizowany specjalny – dla wersji Initiale Paris – 900 euro;
– koło zapasowe – dla wersji Initiale Paris – 120 euro.

* W skład Pakietu Skórzanego wchodzą: tapicerka skórzana Riviera, sterowany elektrycznie na sześć sposobów fotel pasażera z funkcją masażu oraz podgrzewane przednie fotele.
** W skład Pakietu Zimowego wchodzą: podgrzewana przednia szyba, podgrzewane zewnętrzne fotele w drugim rzędzie i spryskiwacze reflektorów przednich.

 

 

KG; zdjęcie: Renault

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: EspaceRenault
Udostepnij8Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Renault Master z tytułem Samochód Dostawczy 2014 Roku na polskim rynku

Następny

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 03/2015

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 03/2015

Citroën na salonie w Brukseli

Najlepszy dotychczasowy wynik Cyrila Despresa

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Bad ass - Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Gbrit - Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Roman - GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Fan hydro - Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • jasiek - Peugeot, Citroën i Opel bez gwarancji dostawy. Stellantis zmienia model zamówień
  • Hydractive - Nowy Citroën C4 X i Peugeot 408: dwie ważne premiery Stellantis już za chwilę
  • Sławomir - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Nowy Peugeot 408 SW – czy wersja kombi miałaby sens?
  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
8
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.